+FOLLOW
28/11/2011 ♥
Monday 28 November 201120:20 // 0 Comments



Heyy stalker :> how are you guys today ? okayy see title , why ? err adee lhaa semalam kenangan terindah akuu whoaaaa :) why ? hmm okayy semalam aku teman ex aku dea kerja :) hmm sorry mybee ramai orang tk suka aku dengan dea , wehh mybee korg kate aku neh keras kepale tk dengar cakap naty papehal susah kan ? hmm okayy sorry aku tk dengar ckp korg act aku dahh sayang dea gelaa , sumpah aku anggap dea husband aku wehh , semalam dea jage aku mcm aku neh wife dea <3


Hmm aku dapat rase keikhlasan dea kodd , but tk tahuu lhaaa if dea sajee , tapi aku rase tk . aku dapat rase kasih sayang dea . hmm teman dea jage kedai sampai mate rabak beb ! err korg nak kate aku prempuan apee ? kate lhaa wehh aku dahh tk kesah , aku tahu ape aku buad bnde tuhh tk salah punn :/ hmm dea jage aku sepanjang aku ade dengan dea , bp kali dea suro aku makan pakse beb ! dea suro aku tidur but aku tknak , then dea pakse aku makan ubat sebab aku dahh mule nak saked . biyy kau sorang yg buad aku mcm tuhh , sumpah aku sayang kau gelaaa :)


Hmm kite dahh slowtalk kann ? aku dahh luahkan semua yang aku rase nd kau punn same , biyy aku rase tadi tknak balek aku nak dengan kau every second tapi aku tahu aku tk boleh buad tuhh sebab kauu dahh berpunya kann ? kau bukan aku punya :( hmm memang ramai suro aku getback dengan kau . aku nak tapi aku takud kau game aku lagi :( Biyy thnks tauu pasal semalam kau jage aku dari awal sampai aku nak balek , semalam kenangan terindah aku :) aku tkkan pernah lupe tauu ! mybe bnyk org tk tahuu ape jadi dekat kauu sebenarnye tapi aku tahu :) aku sayang kau sampai akhir pernafasan aku  



P / S : Dea buad aku selalu rindu dea , dea buad aku semakin sayang dekat dea , dea pandai jage hati aku nd dea faham aku . dea orang pertama yg buad aku percaya event bnyk kali dea game aku . iloveyou muhammad nur fithri  








|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr