+FOLLOW
3 MONTHS ♥
Saturday 12 November 201100:47 // 0 Comments



Heyy stalker :> how are you guys this tonight ? okayy tk ? ghee okayy sorry akuu post bnde neh tengah mlm mcm neh , hihi act cuma nakk cakap hari neh bp hari bulan ? 12.11.2011 haha okeng kenape dengan date tuhh ? bermakne gelaa bagi akuu sbb tuhh date couple akuu hihi okeng hari neh genap 3 bulan dengan dea hihi happy boleh ? hmm if nakk tahuu dengan dea paleng lamee akuu couple sampai 3 months nd akuu setia dengan dea selame 3 months neh , jyeeaahhh orang katee untungg lhaa ken ? 


Okayy act bukan senang nakk sampai 3 months neh hmm pahit manis semua pernah rasa . act duluu pernah clash but sambong balek . jodoh kenn ? tapi tk tahuu lhaa jodoh akuu kali neh sampai manee kenn ? tk tahuu lhaa dea setia dengan akuu kee tk kan ? tk tahuu lhaa dea jujur dengan akuu kee tk ken ? akuu dengan dea jauh apee dea buad akuu tk tahuu . jumpe bukan selalu kenn ? but hope dea tk mengecewekan akuu nd dea tk tipu akuu . dea jujur nd sayang akuu dengan ikhlas hati dea .


Okayy MUHAMMAD NUR FITHRI terima kasih sebab sayang saya , terima kasih sebab sudi jadi teman hidup saya , terima kasih sebab jadi pendegar setia saya , terima kasih sebab sudi layan kerenah saya , terima kasih atas segalanya . saya hargai apee awakk buad selame neh hope awakk tk tipu saya nd hope kekal dengan awakk . saya sayang awakk . saya cinta awakk . if dengan izin tuhan saya nakk awakk pendamping dlm hidup saya . Biyy iloveyouuu   imissyou  muahhh siked :* hihi kbaii :)




|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr