+FOLLOW
I WILL TRY :)
Thursday 24 November 201122:50 // 0 Comments



Heyy stalker :> how are you guys this tonight ? ghee okayy tk ? haaa dahh berape hari tk update blog ken ? hmm sorry lerr malas dahh nakk bukak lappy , okayy see title ? why ? hmm sepanjang saat akuu bnyk fikir bnde untukk mase depan , hmm okayy act aku fikir pasal relation akuu yg dahh lepas hmm why ? aku rase mcm bodoh sebab lepaskan dea dekat tangan orang lain mcm tuhh jee :/ hmm tapi dea dahh game akuu , aku tk tahu nakk buad apee sekarang , maslahnya kepale otak neh memang bengap tknak lupakan dea !


Huh akuu punn tk habis fikir , event membe akuu cakap *yeen sayang nd cinta kauu kuad dekat dea . hmm ntah lhaa aku punn tk tahu aku tk pernah mcm neh dengan lelaki , aku tk pernah tunggu lelaki mcm neh , selalunya senang jee kodd dapat baru memang tk lhaa nakk fikir ex , neh huh susah aku rase mcm something yang besar hilang pergi jauh :/ hmm kauu bomoh akuu kee ? bhaha pentol betul fikir err act dlm ramai couple aku , kau yang lain :/ sbb kauu pandai layan care aku , sebab kauu satu kepale dengan aku , sbb kauu pandai belai akuu .


Hmm okayy kitee texting jugakk kann ? gwaa tk boleh blah lu boleh kejot gwaa pukol 2 senga pagi lu kate dahh pukol 5 senga hahhh tk terkejut akuu kann ? okayy suka kauu text akuu okayy kauu terangkan segalanya hmm susah nak percaya wehh , aku punn tk tahuu lhaa kann ? thnks sbb kauu dahh jujur , hmm then pagi tadi punn samee mase aku otw pergi kerja kauu coll  :) then kauu teks , gheee buad lawak lagi kann then kauu cakap kauu nakk berubah .


Hmm thnks sbb kauu sadar dengan kesalahan kauu selame neh yg kauu dahh buad , hmm okayy akuu boleh tolong bimbing kauu hmm aku ikhlas , hmm aku nak kauu balek boleh tk ? aku tk sanggop tengok kauu dengan orang lainn , tapi kene hadapi jugakk tkpe lhaa kawan boleh kann ? aku tk nakk rosakkan relation kauu akuu nakk tengok kauu bahagia jee tau :> okayy yg pasal diri awak saya cuba bimbing tauu insyallah same-2 buad :) gheee okayy thts all hmm kbaii :')




|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr