+FOLLOW
IM SO SORRY :'(
Friday 25 November 201116:14 // 0 Comments



Heyy stalker :> how are you guys today ? okayy tk ? hmm aku hari neh mood kurang lhaa sebab tk cukup tidur :'( tk mengizinkan , hmm onl fb tbe-2 adee pulakk budak neh pegy tag post name aku hmm panjang kodd dea tulis . hmm naty aku paste okay ? hmm act nakk cakap neh yang saya sayang awak , jyeaahh saya sayang awak sebagai kawan tk lbeh punn , nd saya punn tk tahu kenape perasaan sayang lbeh dari kawan tuh tkde hmm sedagkan awak yang bnyk teman saye , awak yg bnyk tolong saya , saya mintak maaf :'(


Hmm srious tkde niat nak buad awak saked hati , saya tk tahu saya tk boleh sayang lelaki lain semua saya naggap membe jee , mybee sebab saya tk boleh lupa dekat EX saya kodd . saya hope awak faham sebab awak akan faham keadaan saya kann ? 

HAHAHAHAHA aku GEMBIRA gila BABI ! pertama kali kita kenal aku dah start SAYANG dekat kau , then sampai sekarang aku SAYANG kau . tapi apa aku dapat sekarang ? HAHA rasa macam orang BODOH pon ada aku ni . PELENGKAP HIDUPKU dah takda makna dah sekarang . tapi walauapapun jawapan kau aku TERIMA SEADANYA . TERIMA KASIH ehhh sebab Reen Yeen bagi aku jawapan . so sekarang aku dah tak perlu FIKIR sama ada kau nak terima aku or tidak , sebab kau dah bagi jawapan . tapi sekarang aku TERFIKIR kenapa kau tak terima aku . takpa yang ini aku takperlukan jawapan daripada kau . HAHAHAHAHAHAHA hari ini aku diombak KEGEMBIRAAN :')

#lalalalalalalalalalala =='


Haaa tengok yg dekat atas tuhh dea tulis ape ? aku nak nanges kodd bacee :'( sumpah aku tkde niat nak mainkan perasaan kauu , kauu tk bodoh lhaa , adee satu mase aku memang nakk accept kauu tapi aku fikir balek dari kite couple tk bahagia kau akan rase saked bettter rase saked tuhh skrg sebelum kau sayang aku sepenoh hati kau kan ? kau boleh dapat lagi better dari aku dekat luar sane . jyeahh aku tahu skrg kau dahh benci kan akuu . hmm thnks tmhu aku nd nak berkawan dengan aku , aku tk kan lupe kan kauu HA :'( aku sayang kauu hmm kbaii :'(



|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr