+FOLLOW
SUDDENLY I CRYING :'(
Tuesday 22 November 201117:35 // 0 Comments



Heyy stalker :> how are you guys today ? okayy tk ? ghee okayy jumm dengar story aku . hmm act aku baru bangun tidur tauu . haihh penat kodd tk cukup tidur dahh bp hari okayy bangun bosan tengok mak dekat sblh haihh sejukk mak adee hmm then hadap lappy onl , then tibe-tibe aku bace status abang angkat aku dea boleh kate HAPOSKAN DOMO ? dahh kenape dea ? haihh tuhh chill lagi , then dea boleh nak marah-2 akuu , nak mak-2 akuu :/ ehh terase kodd :(


Banggg aku pakai tk dedah manee punn , still bertutup hmm kain bawah lutut setakat singlet bukan nampak alur punn :( okayy sorry abang kate adek berubah kann sejak single neh ? kauu tk tahu masalah akuu bang :( aku tk terurus bang skrg , aku sorg jalan hidup aku kau ingat senang nak tanggong ? kau tahu kan aku dari dudlu hidup memang adee orang dekat sisi akuu ade org jagee akuu ? hmm kayy sorry memang akuu salah punn , tapi bende tuhh tk lhaa terok manee ?


Hmm aku jenis tk boleh org buad hal dengan aku time aku baru bangun tidur , naty mcm neh lhaa jadinya , tk boleh kene marah , tk boleh dengar lagu sdeh , tk boleh tengok itu ini naty aku nakk menanges :'( hmm kayy sekarang neh neh mybee sampai mlm kodd mood aku mcm neh :'( event aku tkde bf punn akuu tknak meracau sana sini , aku still boleh handle :/ aku nakk berdikari mcm kawan aku cakap *YEEN KAUU BOLEH HIDUP TANPE LELAKI EVENT SEKEJAP :) KAUU SABAR okayy pesanan membe hmm kbaii :') 

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr