+FOLLOW
ANSWER AGAIN :')
Saturday, 17 December 201119:04 // 0 Comments

Heyy stalker :> how are you guy today ? hihi okayy kali neh aku nak jawab answer dari FATEYN NASYETA pulakk :> haha rajin kan dea tag tag neh , thnks sayaaannng :* tunggu kite pulakk naty tag dekat korang haaaa :>
hihi okayy jumm tengok ape yg dea tanye , kite jawab :>


Name penuh ayah nd mama korang ape ? Kite na name penuh mcm dalam surat beranak tao :p
=> Roslan Bin Mohammed Mokhtar , Asroha Binti Salim .

Awak duduk dkt mane ? Dah lame tinggal dkt situ ? Hahaa xD
=> Kangkar pulai , heee dahh lebih 10 tahun kodd :')

Awak anak yg keberape ? Manja ta dgn mama nd ayah ? :p
=> Anak yang ke 2 , manja dengan ayah jee hihi xD

Ape kenangan manis nd kenangan pahit yg korang ta boleh lupa kan ? ;)
=> Kenangan manis : Banyak gelaaaa xD
     Kenangan pahit : Errr satu hari yang malang :/

Dalam banyak-ii bestie korang , korang paling sayang siape ? Knp ?Haha xD
=> Wafa rossellendra , sebab dea yang faham hati saya <3

Penah ta korang terima ape-ii hadiah/barang dari Boyfie korang ? Ape barang tuh ? Suka ta ? Hikhok :p
=> Huh kite tkde boyfiee lhaa , ex adee lhaaa :/ sorrry tk boleh answer hihi

Korang rase perangai kite niey mcm mane ? Baik/jahat ? Jujur kay ^_^
=> Baik lhaa , lembut jeee ^^

Dalam banyak-ii kawan korang , korang paling benci siape ? Sbb ape benci dkt dea ? Gentle kay :p
=> Nur Najla Mahfuzzah , Sebab perangai dea gedik gelaaa nak mampos , huh

Pernah ta gadoh dgn kawan korang ? Berape lame ? :p
=> Pernah , berbulan kodd hihi

Siapa name Boyfie korang ? Dah berape lame couple dgn dea ? Atetee untung lah :']
=> Sorry kite tkde boyfiee , muehehehe :3

Banyak-ii ex korang , korang paling benci dkt siape ? Jujur kay :p
=> Ewan :)




|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr