+FOLLOW
DIALOGUE :(
Thursday 8 December 201119:40 // 0 Comments



Heyy stalker :> how are you guys today ? okayy tk ? haihh dahh lame kan aku tk update status ? hee busy sorry lerr , okayy why dengan title ? hmm act tadi aku saked then aku btw mak aku , tapi neh respond dea :>

Aku : Mak , akak saked tk boleh bangun :(
Mak : Haihh berjalan okayy jee tk saked , dudok rumah saked lhaa tk bolh bangun lhaa !
Aku : Mane akak tahu :/ dahh nak saked nak buad mcm mane ?
Mak : Kau pegy lhaa panggel kawan kawan kau tolong kau !


Semalam adek aku .

Mak : Adek kenape diam jee ? saked kee ? muke pucat jee ?
Adek : ( diam )
Mak : Sini mak tengok , ehh dek panas badan , kejap mak amek kan ubat ,
Adek : Mak , mlm neh adek nak tidur dengan mak tauu .
Mak : Okayy ayah kau mlm neh tkde , tidur dengan mak kesian kau saked .


Seeeeee ? mcm mane dea dengan aku ? mcm mane dea dengan adek aku ? kenape mesti aku kene layan mcm org gaji siaaaa ? hina sangat kee aku neh weh ? aku tk tahu ape salah aku dekat mak aku :( aku rase hidup dahh mcm nerake dahh dekat rumah neh :( dengan ayah tkde hmm ayah aku punn skrg dahh lain :( mak aku lagi lhaa jauh beze dengan dulu :( mak aku tk tahu ape yg aku kene tanggung selame neh :( ape saked aku dea tk pernh tahu :( ape jadi dekat aku dea tk tahu :(

Yg dea tahu aku balek lambat , aku tidur , aku tk dengar cakap dea , aku senyum depan dea muka tkde nak masam . dea ingat aku okayy jee , sehad mcm anak dea yg lain , dea siked punn tk tahu ape rase seksa aku selame neh :( ape aku rase :( aku nak sangat naty if one day aku dahh tkde , aku nak mak aku ckp mcm neh DULU ARWAH BAIK ORANGNYA :') last aku sayang mak aku tapi dlm mase yang same aku sayang dea .


Aku nak jugak rase kasih sayang dari seorang ibu :( aku nak mcm dulu :( aku nak bahagia mcm dulu :( depan mate dea aku jahat :( aku tk sempurna :(  aku dahh lain :( ape aku buad semua salah :( YA ALLAH kenape kau bagi ujian yang berat mcm neh ? kuatkan lhaa aku untuk terima ini semua :( aku harap one day aku akan baik dengan mak aku mcm dulu if kau panjang kann umur aku , aminnn .




|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr