+FOLLOW
TK SANGKE =='
Friday 2 December 201113:09 // 0 Comments



Heyy stalker :> how are you guys today ? okayy tk ? hmm okayy why dengan title ? haihh meh sini nak story act hari neh aku off day sebab pagi tadi ntah kenape tibe-2 tk boleh bangun kepale berat terpaske dudok rumah hmm bangun pagi tadi tibe-2 ade dapat teks dari membe dea kate ade budak ckp yg aku dah hancur sekarang . mood teros down -.- hmm yg tk sangke yang cakap tuhh membe baik aku sendiri , haihh sampai hati dea ken buad cerite tanpe asal usul sendiri ?


Akuu tahu kite sekarang kurang rapat nd jarang meet , sebab aku skrg busy dengan kerja kau punn senyap jee ken ? kau org senang boleh lhaa tk kerja , aku ? bukan senang mcm kau kawan . kau kate aku skrg neh selalu balek lambat dengan lelaki ? kau pernah nampak kee ? tk kan ? ehh aku skrg duduk rumah jee lhaa mlm dahh tk keluar if hang baru aku balek mlm lepak lelaki perempuan campur , balek punn dengan prempuan lhaa . hina sangat kee aku neh kau nak tuduh mcm tuhh ?


Dahh lhaa aku malas nak ckp bnde kecik mcm neh , sebab mulut jee aku dahh rase lain dengan kau :/ hmm aku tahu aku sape aku neh mcm mane ? yelaa kau kan baik cantik kann ? berbanding dengan aku ape ade :/ kritik lhaa orang mengutuk lhaa org sepuas hati kauu sayangg :* hope kau bahagia dengan dunia kauu tuhh okayy ? stop story pasal kauu nd aku terkilan dapat kawan mcm kau thnks selame neh jadi kawan aku , aku hargai :) never forget what have you done to me :) thnks kbaii :)




|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr