+FOLLOW
HAPPY ANNIVERSARY :*
Thursday 12 January 201220:55 // 0 Comments


Assalamualaikum , heyy stalker :> how are you guys today ? okay tk ? heee kay hari neh aku nak story pasal title dekat atas tuh . who's anni ? anni kite lerr dengan mamat yang kite buad relation tuhh lhaa . Kayy hari neh 12th Jan 2012 alhamdulillah dahh 5 bulan aku dengan dea . tapi 5 bulan neh couple putos jee memanjang hmm hope sangat wehh kali neh dea serious . hmm tapi aku kire dari first couple dengan dea dulu , hmm kenangan pahit manis semua kite pernah lalui kan ? bnyk benda yang aku belajar dari kesilapan yang pernah kite buad dulu . bie awak bnyk kali game saya kan ? saya tahu ape yg awak buad awak dengan sape ? awak ade prempuan lain kee tk ? awak dengan sape ? saya dapat rase ape yg awak buad , hmm kay saya tengok kali neh awak mcm srious dengan saya kan ? saya percaya awak kali neh . bie neh kali terakhir saya bagi awak peluang lepas neh if awak game saya lagi saya memang tk boleh nak terima awak lagi , sorry to say hope awak gunakan peluang neh dengan sebaik mungkin okay ? jangan buad hal lagi :3 hmm dari 3 hati yang awak sayang tapi saya yg awak pilih . thnks you very much <3 hmm bie sorry untuk kali neh saya tk boleh nak hang selalu :< hmm kite dahh tk boleh mcm dulu , selalu hang madah nak berkepit jee kan ? sweet kan ? muehehe sweet lhaa sangat -.- hmm awak faham kan ? tapi jangan lhaa amek kesempatan hang dengan prempuan lain , memang meroyan lhaa aku jawabnya :3 muehehe act saya sedih mesti awak jeles if hang semua hang ade date , awak tkde kan ? tkpe naty bile-2 saya hang lhaa cume skrg memang tk boleh :< hmm bie lepas neh saya selalu rindu dekat awak lhaa , kite dahh lhaa jauh . nak jumpe ? haihh ntah lhaa tk berape bulan sekali :/ haihh saked bie nak hadapi bnde neh . tapi kite kene kuadkan ? Insyallah dengan izin lhaa relation kite okay . muahaha kay dahh berjiwang aku :P Kayy iloveyoumorethaneverything   imissyoubadly   I Heart You Fithri . Pleasee dont leave me again . muahhhhhh siked :*
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr