+FOLLOW
I'm fine or not ?
Tuesday 10 January 201221:22 // 0 Comments


Assalamualaikum , heyy stalker :> how are you guys today ? okayy tk ? muehehe kayy first aku nak cakap aku bersyukur sebab akhirnya aku tahu jugak ape relation aku dengan dea alhamdulillah Allah satukan balek kiteorg hope yang neh mintak-2 dea tk game aku lagi haihh penat dahh sayang :> heee kay second tengok title tuhh ? kenape ? kay aku nak cakap sejak kebelakangan neh aku tk tahu kenape dengan diri aku neh ? hmm tk boleh sejuk siked naty automatic aku demam . then hari tuhh tibe-2 mulut aku keluar darah . mak pun tegur muka aku pucat jee :/ haihh dahh nak mati kee aku neh ? cop cop ! tknak amalan aku dekat dunia neh stil banyak lagi tertangguh , dosa melambak aku buad hmm tapi if dahh ajal tk boleh nak buad ape kan kene terima . tapi aku rase neh biase jee kodd tkde papekan ? hope cenggitu lhaa kan ? heee tkpe teroskan selagi mampu :> hey dea boyprengggg rinduuuuuu <3 heyy genggggg rinduuuu jugak <3 muahahah kayy cukup dahh lame tk mencarot hihi kbai :)


|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr