+FOLLOW
Start tomorrow :)
Sunday 8 January 201222:22 // 0 Comments


Assalamualaikum :) heyy stalker how are you guys today ? heyy okayy why title ? ape yang start tomorrow ? kayy tahun neh aku azam nak study betul-2 , dahh tknak main-2 lagi sumpah aku menyesal dengan result yang lepas . hmm skrg aku kene kurangkan hang sebab parents tidak mengizinkan nd dengan kemahuan diri aku sendiri jugak sebab neh jee care boleh baikan relation aku dengan family mcm dulu :/ hmmm kayy geng jangan risau mybee naty aku akan hang jugak :> sorry okay ? ghee then esok aku ade misi :3 mueheh kacau budak menghina sch aku , aku tkkan buad ape , tengok jeee muke dea sampai lebam . sorry lhaa aku bukan nak bajest sister kee ape okay ? kayy lepas neh aku kene jadi ulat buku jawabnya sebab novel semua dahh tunggu aku tuhh :3 heee hope impian aku tercapai . hmm pasal kekasih ? aku tktahu nak cakap ape ? no coment . aku tk tahu aku ade relation kee tk ? sorry if aku berubah . hmm if kau nak cari yang lain aku izinkan sebab aku tknak kau terseksa lagi , memang patud kau cari lain sebab aku bukan yang terbaik buad kau . hmm kayy stop story pasal bnde neh . okayy lhaaa aku stop story goodnight bloggie :)



|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr