+FOLLOW
Suuckkkkkkkkkkkkkk _|_
Wednesday 18 January 201216:36 // 0 Comments



Assalamualaikum . heyy stalker :> how are you guys today ? okay tk ? heee okay hari neh aku nak cerite . kenape ? kay korg kecewe tk if membe korg talam dua muka ? haaaaa kay tuhh yang aku tengah alami skrg . hmm tadi aku dekat sch tk lhaa sehad mane dengan tekak aku saked yang teramat . tibe aku dengar membe aku cakap ade budak cakap kau mulut macam ******* ? whoaaaaaaaa sialan nya mulut kau nyahhhh ! kau memang suka buad aku marah kan ? aku jumpe kau , kau cakap aku ape ? aku menjajah cerite dekat orang eyh ? ehh tolong lhaa tkde mase aku nak buad cerite dekat semua org . kalau betul aku buad cerite dekat semua orang sape ? kenape tknak cakap ? lahaaaaaai nampak sangat kau tipu . kenape tknak cakap lagi yang semua tuhh ? sorang jee kau petik name ? aku tahu sape btw kau semua neh ? yess memang aku mengaku aku cakap dekat budak tuhh yang aku menyampah setiap kali aku nampak muka kau . kau dahh tahu kan bnde tuh ? mcm kau tk pernah cakap bnde neh jee kan ? mulut kau lagi lhaaa :) bnde yang kau cakap boleh jatuhkan maruah aku , kenape aku cakpa bnde neh kau nak melenting pulak ? aku cakap dekat mebe terdekat aku je tau . kau cakap dekat satu tempat kerja ? kay chilllllllllll ! be matured lhaaaa . kenape dari dulu tknak jumpe aku ? kenape mesti aku kene jumpe kau ? nak kene belai kau lhaaa ? nak kene mintak izin lhaaa eyh ? kayy bnyk alasan kau kan ? beb aku sabar dengan kau selame neh , kau memang tk kenang budi kan ? kau kate if kau tk kawan dengan aku pun tkpe eyh ? kenape kau kawan dengan aku ? menyesal kawan dengan aku ? haha pgy lhaa mampos ! ingat aku tk menyesal kawan dengan kau bnyk buad aku marah bnyk buad taik ! bagus bodoh perangai kau tuhh ! bnde dahh lame then baru nak kecoh ! memang bagus ade penyampai radio :> haha aku tk tahu nak cakap ape -- dulu membe ketawe same-2 , hang same-2 . tibe buad perangai yang mcm sial . malas lhaa dho nak bergaduh . aku kenal kau  aku tahu mulut kau acane ?  lepas neh nak anggap kau kawan ? memang tk lhaaaa . Last TERIMA KASIH SESANGAT sebab bnyk buad taik dengan aku :> aku hargai jasa baik kau :)



|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr