+FOLLOW
Today very bored :'/
Sunday, 15 January 201221:08 // 0 Comments


Assalamualaikum , Heyy stalker :> how are you guys today ? okayy kee tk ? hee ehh hari neh hari ahad kan ? kay korg bosan tk ? aku sumpah bosaannnnnnn tahap gaban :/ hmm kay hari neh aku bangun lambat dlm 11 lbeh hee pening bhai kepale aku . bangun basuh muka teros bace novel . dalam pukul 2 habis then aku mandi teros makan . dahh siap aku siapkan semua hw aku . alhamdulillah akhirnya kerja yang melambak tuhh habis jugak . muehehe then teros jadual , basuh kasut iron tudung . kay complete for today :> mak cakap " kak kau mimpi ape hari neh semua serel ? " haha hamboyy mak aku neh mcm tk pernah nampak anak dea rajin jee sebelum neh ? hee kay selalunya tangan aku tk henti texting nd hp aku madah berbunyi . but hari neh tk :/ haih aku tkde crdt lhaaa . haaaa bosan boleh ? nak text dea tkde crdt acane neh ? haihh baru semalam jumpe dhh rindu balek . aptb >< lalalal bile nak topp ? tk tahu lhaa duet habis dahh -.- habis lhaa malam neh tk boleh nak lelap rinduu dea . haihh benci tkde crdt . dugaan cenggini kene bnyakkan bersabar . kayy bie saya rindu awak <3 hmm jangan curaaangg :3 selame kite kenal berape kali jee saya cakap bnde neh kan ? so faham-2 lhaa mksod saya okay ? hee kay iloveyou :*

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr