+FOLLOW
Alone again :'/
Friday 17 February 201214:29 // 0 Comments


Assalamualaikum, Heyy stalker :> how are you guys today? Okayy tk? Sehad tk? Hee kay malas nak tanye banyak tkde mood lerr :3 kay kenape dengan title aku? Hmm dengan rasmi 16/2/2012 aku . . . . s.i.n.g.l.e :'< Kay kenape? Hmm dahh tkde jodoh lhaa nak buad acane? Hmm pada 12.8.2011 Tuhan telah memutuskan aku untuk meneruskan hidup bersame seseorang yang mendampingi disisi aku dan setelah 2 bulan 2 hari aku ccouple then clash, sambong lagi genap 3 bulan 1 hari clash balek then single selame 1 bulan nd sambong balek couple sampai 6 bulan neh jee aku mampu pertahankan relay aku neh :'< Hmm Ya allah jika neh kuputusanmu aku redha, jika neh yang boleh buad dea bahagia aku sanggup :'< Hmm kay lepas neh aku akan rinduu dea, dahh tkde lagi gelak ketawe dea, tkde lagi nak tengok lesung pipit dea, dahh tkde lagi nak tengok muke dea, dahh tkde lagi nak dapat teks dea, dahh tkde lagi nak dengar suare dea, dahh tkde lagi orang nak kacau aku tidur, dahh tkde lagi orang nak marah, semua tuhh kenangan masa lalu aku jee, bnde tuhh mcm kite menyaksikan perlawanan bola jee kan? sekejap jee then pada mase tuhh gelak ketawe suka duka semua hanya sementare :'< Hmm bie nak tahu kenape saya lepaskan awak kali neh? Sebab saya tahu awak dahh bosan dengan saya, awak dahh tk sayang saya, semua yang awak cakap dekat saya hanyalah kata-2 sahaja kann? Jangan tipu diri awak sendiri, bie if awak dahh ade peganti saya awak cakap kay? Hmm saya dahh tk kuat dengan semua neh, saya hanya mampu tengok awak bahagia dari jauh, cukuplah dengan kesakitan yang saya tanggong plus awak pulak tinggalkan saya? Sanggup awak tinggalkan saya saat saya tengah tanggong derite dan sendirian? Tapi saya tkkan salahkan awak, bukan tuhh salah awak punn, bie lepas neh awak hidup bebas tanpe saya, awak akan bahagia tanpe insan yang bernama reen kan :'> Lepas neh awak boleh pegy mane yang awak suke sebab tkde lagi orang nak marah dekat awak, tkde sape yang jeles dekat awak, hmm sumpah saya still tk boleh hadapi ape yang akan terjadi lepas neh. Hmm saya tk kuad. Saya tk sanggup nak tengok awak dengan perempuan lain, saya pernah rase. Kay untuk kawan-2 aku please lepas neh jangan tanye aku lagi kenape single boleh? Hmm aku tk tahu nak jawab ape, aku hanye mampu senyum nd cakap tkde jodoh :'> sorry perangai aku lain tadi bile korang tanye aku rase nak nanges tapi aku kene kuad :'> Alhamdulillah pagi tadi aku dapat tenangkan diri lepas bace yasin, aku nak jadi reen yang dulu :'> reen yang kuad happy 24 hr, bukan senang nak hadapi bnde neh sorang-2, bukan senang nak berdiri balek bile kite dahh jatuh plus hati yang banyak luke, berdarah, mcm kene tikam, aku rase badan aku lemah sangat. Bie kenape lhaa saya sayang awak sampai tahap cenggini? Tk pernah dalam hidup saya sayang lelaki mcm nyawa saya sendiri, Hmm saya rasa ape yang saya buad betul kodd, saya dahh suro seseorang jage awak lepas neh, dea sayang awak sesangat, saya harap awak bahaia dengan dea kay? Saya lebih rele tengok dea bahgia dengan awak daripade dea saked hati tengok saya dengan awak, nd awak punn sayang dea kan? So if dahh sesame sayang why tk go on kan? Bie saya mintak maaf if lepas neh saya tk contact awak sebab saya nak tenangkan fikiran dulu saya tknak fikir bnde neh lagi, saya kene biasekan diri untuk hidup tanpe awak, untuk hidup tkde lagi orang nak panggel saya Ahseng Kyo, hee tapi percayalah kenal awak adalah kenangan manis dalam hidup saya tau :'> thnks sebab jaga saya selame perkenalan kite neh, thnks mengajar saya erti kehidupan, please lupekan saya lepas neh, jangan ingat saya lagi tau, jangan contact saya. Hmm saya akan selalu rindu awak. Untungg lhaa saya mimpi awak lagi ken? Hmm bie tiap kali saya dengar lagu awak saya menangis lagi, hmm mak saya punn dahh tahu lagu ape yang saya suka kee tk? Hmm bie kenape lagu yang awak bagi dekat saya mesti ade dekat dunia neh? Haihh saya nak hapuskan, lagu yang dulu favv saya akan jadi lagu sdeh buad saya :'/ kay mengarot. Hee kay start today morning aku hidup sebagai seorang yang single wuuuuuu sebab neh lhaa mak aku tk bagi aku couple madah nak badmood, madah aku nak nangis mate aku punn dahh macam zomba kampung kangkar pulai xD pernah dengar tk? Takkan aku gurau jee lhaa -.- Hee kay fithri tkecre yourself lalinggg :* kuatkan semangat awak kay? Hope happy, kbai :'>
Meloveyouuntillastmybrethe Muhammad Nur Fithri Bin Muhammad Nazaruddin :*


|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr