+FOLLOW
Hmmmmmmmm :'/
Tuesday 28 February 201221:48 // 0 Comments
Heyy stalker :> How are you guys today? Okayy tk? Sehad tk? Hee kay sorry hari neh post tkde gamba sebab tk boleh nak upl :/ yall lhaa kay dea pandai cari masalah, Hi blogger how dare you doing this to me! Haha kay mengarot kejap. Hmm kay aku nak cakap something neh yang aku sebenarnyee ............ rindu dekat ........ ex aku -.- Lalalala dahh lame pendam sumpah tk tahan aku tkde punn cakap dekat membe aku yang aku rinduu dea. Depan membe-2 aku semua aku cakap aku dahh boleh lupekan dea :'> Tapi di sudut hati dalam aku tuhh semua penipuan :'/ Errrrrr yall kenape tk boleh lupekan dea sedangkan dea dahh lupekan aku? Kenape aku still ingat dea sedangkan dea tk ingat dekat aku? Dea dahh bahagia dengan orang lain :'> Hmm aku tk boleh cakap bnde neh dekat kawan-2 aku sebab naty dorg marah aku dengan keadaan aku yang cenggini. But i still try to forget him dont worry i will try :'/ Hmm dahh lame tk contact dea hihi ape lhaa kan dea tengah buad skrg? Mesti tengah texting gf dea :'> Lalalala bahagianya awak, hee ehh tengok cerite vanila coklat episod kali neh? Kay admit aku menanges tengok dea dapat coll isteri dea. Hmm sebab ape nak tahu? Aku dapat rase ape yang dorg rase :'/ Ehh pehal aku fikir semue neh kann? Kay aku mengaku kalah sebab aku still tk kuat nak lupekan dea. Hm awak capital S sorry stil tk boleh accept awak sebab pintu hati saya stil tk terbukak lagi :'< Sorry buad awak tunggu saya hm if awak dah tknak tunggu saya tk kesah sebab saya tknak sakedkan hati awak.
Reen, you can forget him. Insyallah :>

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr