+FOLLOW
I miss 2011 :'(
Friday 3 February 201219:43 // 0 Comments


Assalamualaikum , Heyy stalker :> how are you guys today ? heee okay act hari neh aku bored gelaaaa babeng ! korang bored tk ? hmm kay disebabkan tk tahu nak buad ape tibe-2 terlintas dekat fikiran nak update pasal bebudak class 2011 :> kay btw sumpah aku rindu bebudak class aku tahun lepas . semua :) baik budak perempuan , budak lelaki , melayu cina india same jee semua . heee kay aku rindu dengan gelak tawe bebudak tahun lepas . tahun lepas 1 year aku happening if dtg sch tapi ade hari-2 yang malang . hmm first aku rindu nak nyanyi mcm orang gelaa dlm class dengan Farrah yang perasan artis nd peminat setia korea haiyaaa semua pakwe dea , second dengan syazz haha si kepoh dalam class suke terjerit terlolong ya allah nak roboh class dengar suare dea hee riuh rendahkan suasane class . ketiga dengan nurin , fiqa , shima , haaa dea 3 orang neh tk habis dengan masalah gaduh tk punn pakwe dea , macam dea sorang ade pakwe . hee if nak tahu dorang jate aku neh kakak dorg , aku punn pelik padahal aku paleng lambat lahir :> heee setiap pagi nampak aku dorang salam cium tangan aku :'> heeee aku rinduuu bhaii nakk cenggitu . hmm then budak lelaki dengan eyjat bibir beghot . heee mamat neh gelaa siked . tk boleh nak marah dea tk sampai sesaat mesti nak ketawe dngan muke dea dengan mulut dea hee tapi kadang-2 menyirap jugak . hmm dengan apek , mirul , ambot , yang suka buad hal , suka ponteng suka buad arok ! heee tapi nakal-2 dorg act dorang happy kan aku tau . aku selalu ketawe mcm org gelaa if tengok gelagat dorg neh . heee budak nerd dalam class aku lagi lhaaa hee kene bahan jee  , kesian . then budak india name dea karenraj tapi aku panggel karen jee hee dea antare budak india paleng sporting heee aku selalu pau dea tau :> jahat kan aku ? heee tapi duit yang dea bagi aku kumpl aku beli topp . heee tiap hari lhaa kene incharge dea neh . hee then budak cine lelaki aku kurang rapat sebab tkde yang hadsome , haha kjokeeeeeee budak perempuan okay jugak sporting selalu bace majalah korea dorg :'> heee last cikgu lhaa . cikgu paleng best cikgu dahlia . dea cikgu terbaik pernah aku ade  . selame setahun dea ajar aku dea sporting , pagi-2 gosip sesame , ketawe sesame , makan sesame mcm-2 lhaaa . heee kay penat aku cerite . papepun aku rindu dengan suasane 2011 . aku nak putarkan mase nak balek class mcm dulu . skrg semua class dahh lain :/ mcm biase aku tercampak sesorang lagi antare dorg hmm sejak dahh tk same class semua dahh tk rapat jarang jumpe . hmmm wehhh aku rindu korang sesangat :'(
3Ke3 in memories  

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr