+FOLLOW
I'm sick :/
Wednesday 15 February 201222:15 // 0 Comments


Assalamualaikum , Heyy stalker :> how are you guys today ? okayy tk ? sehad tk ? heee kay jum dengar story aku kali neh . Kenape dengan titile ? Sape saked ? hihi sape lagi if bukan aku lhaa -.- tk habis-2 kan madah jatuh saked ish ish ish aku punn tk tahu lhaa . Orang kate saked neh penghapus dosa kecil ^^ mcm kawan aku cakap aku neh bnyk buad dosa so Tuhan nak hapuskan dosa sebab tuhh madah dea bagi aku saked jee eeeuuuuuwwww jahat mulut kawan aku kann ? Kay back to story act semalam dalam pukul 3 lbeh aku terjage dari tidur then aku muntah-2 :/ hmm aku nak teks boyfiee takud ganggu dea pulak , hmm then nak pegy sch aku bangun muntah lagi kay chill pegy sch sebab nak mintak tka class . Ingatkan pagi dahh breakfast okayy lhaa kan ? rupanya tiap 1 jam aku berlari pegy ke toilet muntah . Ahaaaaai then badan teros panas hmm balek suro mak amek teros tidur , bangun pukul 5 lbeh . Tengok hp ingatakan pakwe aku ade teks . Aku try teks dea ingatkan nak ngadu hmm tapi tk jadi lhaa :/ aku kurang selese pulak haihh then makan bubur jee lhaaa , perot aku sebu :'< tk selere nak makan :< neh punn bareng jee onl -.- bosan gelaaa tk tahu nak buad ape >.< kay saje jee update sebab tk tahu nak buad ape ? ehh ehh esok aku dapat MC , wuuuuuu jangan jeles okeng ? hee membe class aku tkecre :*
Aku harap esok saked aku dahh beransur pulih :<

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr