+FOLLOW
L to the O to the V to the E :>
Friday 24 February 201223:04 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okayy tk? Hee kay aku lagi update status pasal neh. Hmm eheem lain mcm jee kan title? Haha kay memang punn aku rase lain macam. Okayy act now someone ade dalam hidup aku tau. Kay aku dengan dea dahh lame kenal act. If jumpe madah nak bergaduh but just jokee jee kay? Sbab dea punn ex membe aku lerr :3 Kay aku tk espect ape-2 punn dari dea. Tibe-2 dea boleh perasantan dengan status aku capital S xD haha dea ingatkan itu dea. Hee but sorry lhaa tuhh memang bukan awak. Saya dahh honest kan? Heee kay jejake sorang neh kene secret dulu :3 Kang naty ade jelly, haha okayy clue capital S ^^ Hee dea suro aku untuk bukak pintu aku untuk teime dea, tapi malangnya hati aku neh memang keras tknak bukak untuk lelaki. Haaa dahh mcm kene kunci dengan besi mangga besa semua fuhhh keras xD awak ingat saya tk bagi awak janji dengan saya kann? Awak tahu sebab ape? Sebab saya tk percaya lelaki skrang. Susahhh! Tapi awak berdegil nak janji jugak kann? Haha gedikk! Kay semalam otp dengan awak 2 hr kan? Rabak mate saya neh :'< tapi tkpe saya happy kodd dengar awak membebel saya suke :'> Omel gituu suare. Haha awakk kenape lhaa datang hidup saya? Kenape lhaa awak sayang saya? Kenape lhaa awak tunggu saya? Haiyaaa saya tknak tuhh semua sia-2 okayy? Kite dah janji kan semalam? Kay ingat ape yang saya cakap semalam. Awak nak cakap neh mintak maaf lhaa saya terlelap tadi after solat maghrib, hp tengah cas dalam bilek saya tidur depan tv :'< Sumpah badan tk boleh bangun mate tk boleh bukak :'/ hmm saya tahu awak marah, sorry kay? Saya coll automatic reject kay sodehhh! Hmm saya teks tk rep. Kayy saya tunggu awak :'< Hmm kenape saya start ade feel dengan awak? Huhhhh jengg jengg jengg ^^ Imisschiuuuuuuuuuuuu :*
Please forgive me dear? Swear don't do that again :/
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr