+FOLLOW
Must solve this problem.
Sunday 19 February 201216:38 // 0 Comments


Assalamualaikum, Heyy stalker :> how are you guys today? Okayy tk? Hee kay mehh sini mehh dengar cerite aku untuk kali neh. Alhamdulillah hidup aku skrg semakin baik event sunyi hidup aku skrg dahh tk mcm dulu tapi tkpe aku redha dan mulekan celik mate dengan senyuman :'> Hee kay back to the title hmm masalah ape yang kene selesaikan? Pasal kakak angkat aku lhaa. Sape? Kak hajar lhaa. Kenape? Kay act dea ade masalah dengan adek-2 dea. Hmm ade sorang adek dea neh buad taik dengan dea kay lhaa aku mengaku memang aku fuck budak neh dari dulu lagi :/ Sial orang nak selamatkan dea, dea boleh maki akak haaa neh makan dea! Kay for adek-2 dea act akak tkde niat punn nak marah-2 korang touching dengan korang ape semua? Cume kepale dea tengah serabut. Kay bukan korang jee yang kene event aku punn kene sekali. Jangan fikir akak pilih kasih ape? Aku tahu bnde neh sebab semalam aku jumpe dea if tk aku punn tk tahu ape yang jadi. Semalam dea hang punn tk mcm selalu, dea badmood jugak but dea stil ketawe but tuhh semua korang tahu ikhlas kee tk dea punye ketawe senyum? TAK okay? That is fake -.- Hmm buad mase neh please jangan pressure dea sangat. Aku harap korang faham okay? Aku bukan nak backup dea kee ape? Aku cume hormat dea sebagai kakak aku yang selame nehh tolong aku susah senang dengan aku. So aku nak tolong dea. Aku harap korang faham. Aku tknak bnde neh jadi masalah besar. Bnde boleh setel boleh bincang kan? Please jangan ade salah faham. Honest aku nak kite semua mcm dulu balek. 

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr