+FOLLOW
Two story .
Thursday 2 February 201216:45 // 0 Comments



Assalamualaikum , Heyy satlker :> how are you guys today ? heee okay tk ? sehad tk ? heee if tk sehad pegy makan ubat nd pade yang sehad sini jumm dengar story :> sape yang tknak keluar dari entry neh :> hee why title ade 2 Story kan ? haaa sini nak cerite . First , aku nak cakap tadi dekat sch mase nak balek cuace mendung mcm nak malam . then membe ajak jalan kaki same aku follow . then dalam perjalanan hujan turun dengan lebat gelaaa , hujan besar-2 tuhh . sumpah saked haihh jalan cepat-2 nasib baik kaki panjang xD
haha kesian kawan aku kaki pendek dahh mcm ape dea jalan . haha then stay bawah block membe aku . baju semua dahh basah kuyup haihh kay kepale aku dahh mule rase lain mcm badan aku dahh sejuk menggigil . tangan muke semua dahh pucat . hmm if boyfie aku ade dengan aku tadi mesti dea tkkan biarkan aku kesejukan mcm tadi , hmm aku rindu nak peluk dea . bie awak pantang kan dengar saya sejuk mesti awak peluk saya kan ? ya allah aku rindu dea :'< bile lagi aku nak meet dea . hmm then membe aku first dea beli jajan sebab lapar , then lapar lagi kiteorg beli burger :> haha aku tk kenyang lagi beb biase lhaa perot tong aku neh . haha sementare tunggu hujan rede sempat gosip 1001 cerite then bincang pasal masalah class . aku dekat situ rase nak mati kesejukan then tk boleh tahan aku nekad ajak membe balek , dahh kene menapak sesorang sbb rumah kiteorg tk same tempat hmm sampai rumah terus masok toilet , heee kay hari neh happy but dalam kegembiraan aku terselit jugak rase sedeh , kenape ? haaaa neh aku nak cerite . Second , semalam aku onl nd aku dapat tahu boyfiee aku accident :/ hmm kay honest memang aku rase tk sedap hati sejak kiteorg langsong tk contact then dengar-2 dea accident . whoaaaaa tk mcm risau pulak kan aku , hmm tiap saat aku tunggu dea teks , aku harap dea teks but sampai skrg still belum ade khabar pasal dea . hmm sdeh boleh ? aku girlfiee dea tapi aku oran akhir kodd tahu . hmm girlfiee jenis ape ekk aku neh ? boyfiee sendiri accident punn aku dapat tahu lambat . hmm selalu dea btw aku dulu event hp dea rosak kee tkde crdt mesti coll gune hp membe dea but neh . . . . hmm tkpe lhaa abaikan . aku tahu relation aku dengan dea skrg semakin renggang . hmm apee punn aku stil tunggu dea contact aku . hmm hope tk jadi pape dekat dea . aku selalu ingat dea . Bie if dahh dapat hp contact lhaa saya . waiting <3


Dalam keceriaan terselit kesedihan :'(



|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr