+FOLLOW
Yayanngggg baru iteeeee :>
Monday 13 February 201216:31 // 0 Comments


Assalamualaikum , Heyy stalker :> how are you guys today ? okay tk ? sehad tk ? heee kay malas nak tanye banyak . Kay korang kenal tk budak yang dekat atas neh ? Sape dea ? lahaaaai tipu tk kenal dea , semua kenal dea ^^ Fb search Ohh Aten , Kay kenape aku update pasal dea pulak kali neh ? Hee kay act aku baru bertegur dengan dea pade 11.2.2012 act friend dalam fb dahh lame cume tk bertegur . Mase frst tegur dengan dea mase tuhh dea baru lepas nangis dengan kak hajar . haihh aku neh pantang tengok orang menangis confirm aku punn nak menangis jugak . Hee kay aku cengeng siked orangnya (Y) back to title aku ingat dea neh sombong so aku segan nak tegur rupanya dea neh baik :> hee mase tengah lepak boleh pulak dea ajak jalan , kiteorg pegy toilet then lepak plaza seni . Hmm dalam perjalanan dea ade tanye about relation aku , aku macam selese berbual dengan dea . hee thnks sebab btw kite ape yang patud . Aten event kite baru kenal tapi kite anggap kite dahh lame kenal dengan awak . Pasal awak dengan nas sabar okay ? Kite dekat sini boleh tolong awak tengok-2 kan nas tuhh :> Papehal awak boleh btw kite , kite tk kesah punn . awak kuatkan semangat kay event masalah besar berlaku dekat awak , awak kene ingat Tuhan selalu ade dengan kite , banyakkan berdoa kay sayang ? Dont worry yeahhh jangan nak nangis lagi kang naty kene penampar free :> muehehe kay kite dahh mule sayang awak acane kite sayang orang yang penting dalam hidup kite :> ehh ehh meloveyouuuu :*


|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr