+FOLLOW
He last, Insyallah :)
Thursday, 15 March 201207:21 // 0 Comments



Assalamualaikum. Heyy stalker :> how are you guys today? Okayy tk? Hee before that goodmorning :> Heww heww dahh lame kan tk nampak aku bangun pagi cenggini? Haaaa hari neh aku tk tahu kenape tk boleh tidur. Ubat tidur semua aku dahh telan mate tk nak pejam :/ Kay akhirnya amek keputusan amek lappy update blog :> Kay why title? Ehh tengok ade mamat dekat atas tuhh lhaa. Sape? Kay dea yang ade dalam hidup aku skrg :> Allah kirimkan dea untuk aku. Thnks sebab hadir dalah hidup saya. Insyallah ade jodoh panjang dan diizinkan Allah aku nak kekal dengan dea. Hmm dea dahh bukak pintu hati sejak aku break selame neh. Event kenal dea dalam jangka masa yang pendek tapi aku rase mcm dahh lame kenal dea tauu. Aku tk tahu kenape dalam ramai-2 lelaki yang suke nd tunggu aku tapi dea yang aku pilih. Kay aku tk tengok paras rupe dea aku terima dea seadanya. Aku bukan jatuh hati tengok paras rupa dea tapi aku jatuh hati dengan hati dea :> Care dea bercakap, care dea layan aku. Hmm aku hope boleh kekal dengan dea event ade bnyk halangan yang berlaku dekat kiteorg skrg neh. Ape yang aku perlu buad skrg bersabar dan terima dengan tangan yang terbuka. Event ade orang yang tidak menyenangi dengan relay kiteorg tapi aku mintak maaf aku tk boleh nak buad ape. Aku dahh janji tkkan tinggalkan dea acane ex-2 dea buad dea. Maafkan aku sape yang kecewe atas relay neh okay? Hm insyallah aku nak dea yang terakhir dalam hidup aku. Aku nak dea orang terakhir dengan aku hingga akhir pernafasan aku. Wallahualam dengan izin Allah :> Hm kay kay cukup cukup berdrama di subuh hari neh :> Hope hari neh lebih okay daripade hari semalam. Aminnnnnnnnnnnn
11:58 P.m / 13.3.2012 I do iloveyou bie :)

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr