+FOLLOW
Only youuuu :*
Thursday 22 March 201219:22 // 0 Comments



Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Hihi dahh makan semua? Hmm korang sehad tk? Kay stop menanye bukan korang jawab punn :3 Kay kali neh aku nak update pasal orang yang aku sayang nd tkde sape yang boleh gantikan tempat dorang iaitu parents aku sendiri lhaa :> Kay mood ape pulak kan aku nak update pasal dorg? Hee saje jee tengah bosan then tengok muke mak aku ahaaaai sejuk hati kan? Hm aku dengan mak aku madah nak bergaduh jee tk sah tk gaduh tapi gurau-2 jee lhaa. If aku tkde depan mate sebok cari aku tauu. Haha pelik mak aku >< Kay ayah aku pulak tkde dekat rumah. Hm dea busy jee kerja haih hope nothing happen with you kay papa? Ayah mak akak nak mintak maaf dekat semua kesalahan yang akak buad selame neh. Yelahh selalu tk dengar cakap heww heww anak awak sorang neh kan degil lain mcm siked kan? Haha kay mak aku neh partner bergosip aku tauu ^^v tk kire ahh pagi buta celik mate malam nak tidur, aku balek sch aku nak pegy sch ade jee cerite dea. Haha kepochi kan tapi tk sangat ahh nak berbanding jiran depan rumah aku tuhh :3 haha sampai ayah aku punn tk tahu nak cakap ape dengan perangai kireorg neh. Like mother like daughter kan kan kan? Heww heww kay mak dengan ayah aku jee yang faham aku. dorg mesti tahu ape yang patud buad if aku tengah no in mood. Ayah mak thnks kay jage akak selame 16 tahun :) Hee jasa mak dengan ayah akak tkkan lupekan. Hee iloveyouuntillastmybreathe <3
No one can replace you composition in my life <3
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr