+FOLLOW
You in memories :'/
Sunday 11 March 201211:38 // 0 Comments


Assalamualaikum, Heyy stalker :> how are you guy today? Okayy tk? Hee kay hari neh aku nak update pasal someone. Kay nampak tk mamat yang belah kiri dekat atas tuhh. Sape? Name dea Mohd Azwar Firas. Kay kenape dengan dea? 2 hari semalam aku telah dikejutkan dengan berite pemergian dea :'< Hm sumpah aku tk sangke kau nak pegy secepat neh jepun, kenape tuhan amek kau dulu dari aku? Hm tuhan lbeh sayang kan kau. Now kau dahh pejam mate untuk selame-2 nye. Ramai yang tk sangke kau dahh tkde. Sume teks nd coll aku cakap betul kee? Aku hanye mampu menanges nd cakap yee jee. Semua sedih atas pemergian kau. Kau meninggal sebab accident motor kan? Mase tuhh malam kan? Sorry aku tk dapat nak tengok kau sebab tkde transpot lagi punn aku still tk kuat :'< event mase kau dikebumikan punn aku tk sempat nak tengok sebab aku otw balek kg. Azwar naty aku datang pegy melawat kau tau :> Maafkan semua salah silap aku. Aku halalkan segala makan minum kau. Lepas neh dahh tkde sape nak buad aku saked hati kan? Tkde sape nak nganjeng aku anak rosssssssslaaaaaan kann? Tkde sape aku nak ejek nananananaaaaaa kan? Semalam aku mimpi kau kite dekat sch kau tengah dating then aku ejek kau same mcm aku ejek kau hari khamis :'/ memang aku dahh nampak perubahan kau mase last kite jumpe kau tk mcm selalu. Kau senyum jee nd kate sebok ahh kau. Huaaaa lepas neh dahh tkde nak sebok-2 pasal gosip kan? Azwar lepas neh sape yang nak carikan aku bf? Sape nak tolong aku rekemen kan semua cousin kau? Sape nak usik aku? Sape nak tanye aku tergagap-2? Dahh tkde dahh :'< hm aku redha dengan pemergian kau. Aku harap kau tenang dekat sane. Aku dengan yang lain dekat sini sentiase doa kan kau dekat sane :'> Al-fatihah.


|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr