+FOLLOW
Akak okay :')
Tuesday, 24 April 201222:03 // 0 Comments
Assalamualaikum. Heyy stalker korang sehad tk? Lame tk dengar crite korang. Hm rinduuu boleh? Kay nak cerite siked neh. Tadi mak aku masok bilek aku. Then dea cakap cenggini.

Mak : *ketuk pintu
Reen :  *bukak pintu. Hm mak ade ape?
Mak : Boleh mak masok tk?
Reen : Masok ahhh. *bareng atas katil
Mak : Kak, mak tengok kau mcm ade masalah? Kenape? Cerite laa :)
Reen : Haaa? Masalah ape pulak mak? Hee tkde ape akak okay jee :)
Mak : Mak kenal kau bukan sebulan, dah 16 tahun kau tuh keluar pun dari perot mak jugak -.-
Reen : Memang ahh akak keluar dari perot mak tkkan dari perot ayah pulak. Haaaa
Mak : Ishh budak neh orang seriuos kau nak bergurau pulak *tepuk kaki aku
Reen : Ish saked ahhh mak, hm akak okay jee lhaa :)
Mak : Haih mak tengok kau skrg terperap dlm bilek jee? Makan pun siked tk jamah, mate bengkak, kadang-2 air mate keluar, selalu termenung, selalu diam, dah tk mcm dulu suare kau yang riuh?
Reen : *terdiam kejap. Haha mak neh kenape? Mak tuhh haa yang perasan jee kodd. Akak okay jee lhaa. Tk nampak neh berat badan maken naik haa. Senang hati lhaa orang kate. Mane ade susah hati ^^
Mak : Hm ade membe kau coll mak tanye kau ade masalah ape dekat rumah sampai dekat sch mcm orang kene ape -.- Ade orang cakap nampak kau nangis dekat sch?
Reen : Haaaaaa? Sape btw mak neh? Hrrrr tkde lhaaa, memandai jee. Orang lain lhaa mak. Tkkan ahh akak nak nangis dekat sch? Buad malu jeee >.<
Mak : Ape-2 jee lhaa kau nak cakap, ingat kau tuhh bukan mcm orang lain sekarang neh. Kau tk boleh bnyk fikir skrg. Hm dah mak keluar dulu.
Reen : Hm iye akak tahu, *aku tutup pintu terus sambung nangis :'/

Ya allah, if ditakdirkan ajal aku nak dekat bagi aku sedikit kebahagiaan. Aku nak rase saat terindah sebelum aku hembus nafas terakhir bersama orang-2 yang aku sayang :') Ringakan siked penderitaan yang aku alami. Hanya sekejap jee aku rase amat bersyukur :'/

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr