+FOLLOW
:/
Thursday 26 April 201220:05 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Korang sehad tk? Hm mcm biase ahh aku nak cerite lagi heww heww semalam hari rabu kan? Hm dekat sch pagi-2 dah kene e-disiplin hm tension-2 pengawas dah aim aku nd dah mcm muke aku memang sejuk kenn kene cenggini selalu? Kay sabar-2 reen. Hm nak tahu tk semalam ade kempen anti dadah tauu. Haaaa aku neh bab dengar ceramah neh sumpah malas tapi ape kan daya terkene jugak akhirnya tk boleh nak lepaskan diri lagi. Hmm hmm dapat tahu semua punca, kesan awal dea, bahan-2 dea. Dari dadah, alkohol, bnyk lagi lhaa lupe aku -.- Paleng aku tk boleh lupe cikgu suro tengok video orang kene hukum rotan sebanyak 20 kali 0.o kay sumpah aku tk berani tengok hancor beb bontot dea >.< Aku tk berani nak tengok sampai habis xD aku tutup mate nd telinge :'D kay aku memang cenggini hmm gare-2 tuhh sampai bawak mimpi beb. Ya allah jauhkan aku dari segala perkara yang tidak diingini. Aminnnnn . Ehh ehh aku rinduu wafa, aku rindu khaishi, aku rinduu semua membe akak abang aku lhaa. Hope one day boleh lepak lagi dengan dorang kan? Insyallah :')

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr