+FOLLOW
Hmm.
Saturday 21 April 201209:25 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> good morning peeps. Hee awal tk hari neh aku bangun? Hm awal kan? Kay rancangan hari neh aku nak pegy merents desa tauu :') Tapi aku terlambat bangun tau sebab parents aku tkde nak kejotkan aku -.- Kayy terpakse batalkan lhaa. Heww heww kay aku nak cakap aku rinduu dekat akak *A**R :'/ Rinduuuu sangat dekat dea. Dahh hampir sebulan aku tk contact dea atas kesilapan aku sendiri. Hmm aku sunyi tanpe dengar gelak tawe dea dalam hidup aku :'/ If nak tahu dalam sebulan neh dah 3 kali aku mimpi dea. First aku mimpi dea aku jumpe dea, mase tuhh hujan then dea maafkan then dea pelok aku :') Second aku mimpi dea aku salam, pelok, nd cium pipi dea :') memang bnde tuhh yang aku rinduu. Rindu nak lepak dengan dea. Hmm hm kak aku nak mintak maaf dekat kau sekali lagi aku terpakse buad kau cenggini. Kak kau sehad? Dah bangun? Dah makan? Kau saked lagi tk? Hmm aku harap kau sehad jee kay? Hm aku rindu dengar suare kau. Hmm hmm tiap hari aku tunggu kau teks sebenarnye tapi tkde Hm aku faham kau tkkan nak teks aku sebab kau memang dah benci aku kan? Tkpe kak aku terima yang penting aku tk pernah benci kau. Aku maken rinduuu kau :'/ Kak tkecre eyh? Jangan fikirkan sangat hal-2 yang buad kau pening kepale. Ade naty saked bertambah lagi. Last word Imissyouuuu <3


|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr