+FOLLOW
Tkde jodoh :'(
Monday 30 April 201215:09 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Acane hari isnin neh hari baik tk? Hm hm kay nampak tk title aku tuh. Kenape? Hmmmmmm dahh single balek -,- Lalalalalala aku sayang dea lhaa :'/ kenape tuhan duga aku cenggini? Dea yang faham aku tapi aku tk pernah faham dea. Maafkan aku sebab selalu buad kau terseksa nd selalu sakedkan hati kau selame kite in relation neh. Honest rase sebersalah gelaa dengan awak. Awak terpakse mengalah dalam setiap perkara yang berlaku. Awak maafkan saya sebab tk dapat jage awak dengan baik. Maafkan saya sebab ingkar janji untuk jage awak selagi saya bernafas. Hmm hmm semua neh punca dari saya jugak kan? If tk kite dahh okay dahh hmm :'/ Tk tahu nak cakap ape bnde neh semua berlaku sekelip mate jee kan? Awak tengok gambar dekat atas tuhh ade ros merah kan? Awak suke bagi ros merah kan? Saya ingat hm awak dengar lagu blog neh? Ade kaitan dengan kite kan? :/ Bie sape lagi nak dengar story saya? Sape lagi nak teks dengan saya? Sape lagi nak kene kan saya? Sape lagi nak membebel dekat saya? Sape lagi nak jadi Ronald Duck kalau bukan awak? Awak saya kalau boleh tknak bnde neh berlaku. Saya tk suka tengok awak saked, saya tk suka tengok awak sdeh, saya tk suka tengok awak susah hati, saya tk suka tengok awak down. Awak tolong kay jangan menangis lagi sebab tuhh bnde paleng saya tk suka sbb air mate awak sangat berharge sayangg :'( Hm biar bnde neh semua saya yang tanggung. Saya sanggup buad ape saje asalkan awak bahagia semule :'/ TAPI saya tknak dengar awak cakap awak sanggup jadi bf kee 2? Hm kecewe kay awak cakap cenggitu tk terintas di hati nd fikiran nak buad cenggitu kenape lhaa awa fikir sampai cenggitu sekali?  Hmm saya tkkan buad relay tuhh tauu. Hm if awak nak buang saya tk pakse tauu. Awak if ade pape teks saya jee kay? Saya tunggu nd saya nak awak tahu saya selalu tunggu awal teks nd coll. If ade masalah please teks. Tkecre yourself imissyoualot nd iloveyousomuch khaishi <3

13.3.2012 - 29.4.2012 :'(
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr