+FOLLOW
26052012
Sunday 27 May 201218:18 // 0 Comments
Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Heww heww kay hari neh maseng-2 mesti bangun lambat kan? Penat semalam hang kann? Wuuuu semalam kan aku kene marah denagn sorang-2 membe aku sebab tetibe nampak muke aku dkt bndar petak tuhh :/ sdeh wehhh act aku memang tknak hang then aku ade hal dengan membe tetibe budak class aku coll ajak lepak. Hmm aku ingat gerak taman u rupanya dorang ajak gerak bandar tapi balek awal lhaa sebab ade membe aku tk boleh balek lambat. Hmm kay walau ape punn semalam first time aku hang dengan classmate aku tauu :3 Awwww dorang sungguh comel you know? Hee part aku sakai jee. Hee semalam bnyk jugak bnde yang tknak berlaku jadi dkt kiteorg tapi sabar jee lhaa kann? Eheemm semalam sempat amek gmba. Kejap k aku upld :)










Haaa see? Kay dalam ramai-2 muke aku pucat kan? Kay ramai orang cakap semalam >< Abaikan kay? Ehh thnks semalam release kan tension aku teman aku semalam. Hmm hmm korang tahu keadaan aku skrg acane kann? Even tk sehad memang degil nak keluar kan? Hee mcm orang gila kan semalam kite? Hee tk peduli ape orang cakap -.-' Kay gaya kiteorg lhaa. Hmm hope lepas neh kite dapat hang cenggini lagi kay? Hm aku if boleh nak hang dengan semua budak class aku. I hope one day aku dapat hang dengan semua budak class aku. Hee ape pun thnks for yesterday make me smile :)

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr