+FOLLOW
Enough k enough -.-'
Monday 14 May 201221:48 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> Gow are you guys today? Okayy tk? Hm hm ehh hari neh hari isnin kan? Hm tadi exam paper sejarah -.-' Sumpah hoyy tk jawab punn pheww soalan senang kan? Bahagian esei aku jawab kbkk jee :'D Hm hm kay tka topic hm kay now korang tahu kan aku dahh single? Why? Hm tk perlu lhaa tahu hanye aku dan dea dan orang yang tertentu jee tahu. Kay aku nak cakap neh kenape aku sering dipersalahkan? Benda yang aku tk buad pun aku kene tuduh aku buad? Hm sdeh k sdeh kene cenggini. Aku nak kau tahu selama aku dengan kau aku tk pernah curang nd layan mane-2 lelaki kecuali membe aku  tuhh punn ade batas. Aku tk pernah nak im dengan lelaki lain. Aku jadi sombong sebab aku ingat kau. Aku tk pernah story pasal kite dekat mane-2 lelaki punn. Aku tk pernah nak mengadu dekat mane-2 lelaki punn. Aku tk pernah nak naik status pasal kite punn pasal masalah kite punn. Aku tk pernah nak mention name lelaki dekat dalam twitter, aku tk pernah nak DM lelaki dalam twitter punn. Aku tk pernah nak menggedik dengan lelaki selame aku dengan kau. Kau nak tahu tk sebab ape? Sebab aku sayangkan kau sebab aku ikud cakap kau. Aku teros jadi sombong dekat semua sejak dengan kau. Tapi ape aku dapat? Kau tuduh ade orang ketiga? Kau tahu tk betape kecewe hati aku kau cakap cenggitu? After kite clash baru saya layan membe-2 laki saya balek. Baru saya nak berbual dengan dorg if tk, tkde maknye nyee lhaa. Kenape awak ragu dengan kesetiaan saya? Kenape awak tk pernah percaya cakap saya? Kay awak selalu cakap mcm itu ini tapi saya awak ade fikir? Awak ade fikir saya kene terok lagi awak? Awak ade fikir batin saya lagi seksa berbanding awak? Ade awak fikir? Saya diam kan jee segala masalah kite sebab awak tk bagi saya cakap dekat sesiape punn. Tapi awak? Hm hm saya senyum jee sentiase tk pernah nak titiskan aior mate dekat org even bnde tuhh memang saked dan membuat saya jatuh tersungkur. Saya tk berbunyi langsung pasal kite. Saya redha dengan ape yang berlaku. Awak nak tahu saya tk pernah nak salahkan awak. Saya baru nak okay then tadi awak teks cenggitu? Hm saya tk boleh terima T__T maafkan saya if neh semua memang salah saya. Mungkin saya tk nampak ketulusan cinta awak. Ketulusan sayang awak dan saya tk hargai. Hm mungkin saya akan menyesal satu hari mungkin atas kesilapan saya. Suke hati awak lepas neh nak cakap ape saya terima dengan redha sebab saya tahu Allah maha adil dan maha mengetahui segalanya tentang hubungan kite. Awak tkecre lepas neh. Jaga makan minum, jangan buad bnde bukan-2 semoga awak boleh hidup dengan tenang tanpe saya disisi.

13.3.2012-13.5.2012 sadlifeeeeeeeeeeeeeeeee </3
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr