+FOLLOW
He's mine :)
Thursday 31 May 201222:08 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Hee kay-2 hari neh baru ade mood nak update blog act :) Hee kay nampak tk ade mamat tersesat dkt atas neh? Haaa sape wehh? Menyemak ahh dlm blog aku :P Haha joke kay joke kay aku nak cerite pasal dea lhaa. Name dea Aidil :) Kay skrg dea milik aku sejak 30 may 2012 :) Heww heww happy boleh tk ade dea dkt sisi? Hm aku kenal dgn dea dah setahun lbeh nd kawan rapat. Dalam-2 ramai kawan lelaki yg duduk jauh dgn aku dea lhaa yang kekal aku kawan sampai skrg nd dea ade dgn aku saat aku tgh down or happy. Cume dulu kiteorg dah jarang contact agak sdeh ingat dea dah lupe aku. Then saat aku tgh saked kee sedih kee dea mesti ade dgn aku. Dea yang paleng faham aku antara ramai-2 lelaki :) Hee dea dah masak sangat dgn perangai aku. Haa if jumpe madah nak bergaduh tapi bukan betul lhaa just gurau jee. Act aku dah biase hidup ade dea selame setahun lbeh neh dan aku tk dpat bayangkan acane aku hidup bile dea tkde nak teks aku nak ceriakan aku. Dea yang selalu bagi aku semangat, selalu buad aku happy, selalu buad aku saked hati, selalu nganjeng aku, selalu cubit aku -.- Hee biy pleaseeeeee jangan tinggalkan saya kay gemok? Saya sayang awak lebih dari segalanya :) Awak milik saya, thnks sudi terima saya dlm hidup awak haha *ayat wehhh* hihi ehh iloveyoumuch :*

30 May 2012, 12.00 A.M i will remember this moment <3
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr