+FOLLOW
Hm k ~
Thursday 3 May 201222:59 // 0 Comments


Assalamualaikum. Hey stalker :> How are you guys today? Okay tk? Hm hm kay hari neh aku tk nampak lagi abang KR -.-' mampus kene saman naty. Mulai hari neh aku akan berubah nd akan jadi reen yang lame :')  Insyallah aku rase hidup aku lebih bahagia yang dulu dari sekrang. Aku rase reen dulu lagi kuat dari sekarang. Reen yang dulu lagi periang dari sekarang. Reen yang dulu lagi okay dari sekarang. Aku nak lupekan mase lalu aku nd aku nak lupekan segale masalah aku. Sumpah aku dah tk larat nak tanggung bnde neh sorang :/ Aku tk kuat nak hadapi sorang-2 :'/ I'm sorry kay aku dah penat nak jage hati org. Start single neh aku nak ubah semuanye. Maafkan aku sebab buad keputusan neh aku terpakse nd pleasee jangan bahaskan lagi perkara neh. Jangan cakap aku dah berubah. Cukup dahh! Aku dahh penat nak dengar semua tuhh aku nak yang terbaik tapi tk boleh :/ If boleh aku tknak jatuh hati dekat sape-2 lagi cukup dengan cinta pertama aku cinta mati aku. Aku dah tk mampu nak tipu lagi perkara neh. Maafkan aku sebab aku tk boleh nak sayang kau acane aku sayang orang yang aku cinta. Cinta aku taat pada yang satu sampai aku mati :') Dear AK you're my first nd last love :'> Sorry to say but i never find you anymore because you happy with another girl right? Saya doa awak bahagia :') Khaishi maafkan saya sebab perubungan kite cukup sampai sini saje saya tk mampu nak teruskan lagi. Saya akan sentiase doakan kebahagiaan awak. Saya tk layak untuk awak sebab awak baik sangat nd saya undurkan diri untuk tengok awak bahagia nd saya tkkan seksa awak lagi :'/ Sorry again. Aku dah fikir masak-2 sejak kejadian tadi. Sorry sape yang tahu pasal tadi nd risaukan aku. Promise tk buad lagi. Hm thnks care pasal aku :') Aku terharuuuuuuuuuu <3 Last word aku sayang korang mcm family aku sendiri sebab tanpe korang dalam hidup aku, tkkan lengkap untuk bahagia bersame. Kay night :'*

Surrender, start now forget everything's
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr