+FOLLOW
Holidayyyyyyyyyyy :)
Friday 25 May 201213:56 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Hee today hari jumaat yeaahh jumaat ialah hari yg paling baik :) Wahai kaum adam sudahkah kamu mengerjakan solat jumaat? Sembahyang lhaa kamu sebelum kamu disembahyangkan? Kay got it? Haha kayy stop merepek -- kay-2 hari neh update pasal ape nak tahu? Yeayyy yeayyy hari neh dah start cuti selame 2 minggu jee :) Kay 2 minggu jee beriyee mcm 2 bulan kann? Bukan ape even 2 minggu seronok beb boleh duduk rumah onl, makan, tidur, hang :D haha ilekkk gurau jee :) Ehh-2 hope selame 2 minggu neh aku tk jumpe korang budak class tkecre tauu :) Jangan naty naik sch aku dengar bukan-2 dahh lhaa k? Sentiase berhati-2 di jalan raya :D haha nampak tk masuk air aku neh? Haha bodoh neh hmm hmm tadi akhir kene baleng tepung -.- izz, razak, baq semua kene dengan aku :D aha kesian kan padan muke sape suro bawak tepung :) Kay selame 2 minggu rehatkan minda sebab baru lepas perah otak untuk exam kann? Haha hang lhaa puas-2, jadi burung hantu puas-2, hee 2 minggu jee k jangan lbeh pulak :) Even cuti 2 minggu aku tk boleh rehat sebab kerja wa melambak hoyy. Then ade plan dengan membe class nak hang same tengok ahh acane naty? Hee kayy ape-2 punn happy holiday 2 weeks :* Tkecre all :) *lambai tangan* hee Kbyee :)
Percutian bermula xD
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr