+FOLLOW
Stressssssssssssssss!
Monday 21 May 201223:21 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okayy tk? Heww heww sorry lhaa skrg dah jarang update blog hm sungguh malas lhaa hee lagipun busy jee :/ Hmm hmm kay nak cakap esok aku last exam :) Whoaaaa berite baik wehh hm hm lege aku rase tapi agak stress sepanjang waktu exam neh mane tknyaa sumpah aku tk bukak buku langsung ~ yang aku bukak sn dengan agame jee tuhh pun main selak-2 :D Hee tapi memang aku tk score mid year punye exam :) Redha jee lhaa ape result kali neh :) Hee sebenarnyee stress ahh dengan masalah membe yang suke talam 2 muke then menyakitkan hati hm esok akan tahu kebenaran dea. Aminnnn tapi dengan keadaan aku tk sehad cenggini boleh kee nak pegy sch? Haihh aku rase mcm tk larat lhaa nak pegy sch nak jawab exam, nak tengok muke si sundal tuhh rase beban k beban :/ Hmm tapi if aku dah dapat tahu kebenarannya sorry memang aku tkkan kawan dengan kau lagi sebab hati aku dah tertutup untuk berkawan dengan kau :') Ya allah kau kuatkan hati aku untuk hadapi semua neh, kau cepat sembuhkan penyakit aku neh supaya boleh menyelesaikan masalah yang aku hadapi. Aminnnnn


|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr