+FOLLOW
2 things....
Friday 22 June 201215:07 // 0 Comments
Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? heww heww kay dah lame kan aku tk update blog? Dah berhabuk gilaa :O Haa actly aku tkde masa nak update blog neh baru ade mase nd ade cerite. Hee  hari neh dkt sch aku ade amek report card tauu >.<" Actly aku malas nak pergi sbb tkde mood then mak aku boleh pulak ketok bilek aku pagi-2 :'/ err firstly aku memang tknak pegy then mak aku pakse haa then dah amek look result? Errr not bad........

Mintak maaf mak sebab kecewakan mak lagi kali neh, result agak teruk jugak sbb tk study betul-2. Hm yea memang ckgu ckp akak boleh buad sebenarnye cume dalam class suke termenung dan tk focus. But untuk mak dgn ayah insyallah akak buad yang terbaik untuk exam naty okay?


Kay semalam aku dengan dea ade selisih faham sikit, hm aku dah mule rase tk sedap hati mase tuhh. Then tetibe aidil lain mcm. Kay aku dah dapat agak dea ade something wrong neh then tetibe dea tnye aku okay kee tk? Aku tk faham kenape sebenarnye sbb smlm aku memang betul okay. Biy mintak maaf kay sbb saya selalu sakit kan hati awak... selalu buad awak kecewe.... nd selalu tipu awak. Awak pun tahu kan saya tipu awak bersebab jugak bukan sesuke hati saya nak tipu awak

Biy saya memang degil saya mengaku tapi saya try buang sifat degil saya slow-2 okay demi awak dan family saya jugak, if awak nak tahu awak bnyk buad saya berubah ke arah kebaikan :) terima kasih.. Awak saya mintak tolong jangan ragu-2 lagi dgn saya sbb saya tkkan tipu awak. Even kalau ade saya tipu saya akan btw kebenarannya jugak. Awak perlu tahu awak tkde salah dgn saya pun dan saya tk pernah nak salahkan awak :) saya sayang awak sesangat kay? iloveyou gemok :'*
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr