+FOLLOW
Hari sukan :)
Friday 29 June 201221:10 // 0 Comments

Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Heww heww kay hari neh sch aku ade buad hari sukan tau :) Haa so tk belajar laa kan? Okay hari neh maseng-2 baju bau kilang almaklumlah baju baru xD haha ntah basuh kee tk kan main pakai jee. Ecehh kay hari neh orang semua bersukan kite bergambar haa arok kejap laa kan? Bukan senang nak spend time cenggini :D

Aku tengok cam cha dengan cam nani gmba first muke aku jee xD haha semua anti jee kan? Bak dorg ckp " kau tengok laa naty muke reen jee yang berlambak dlm cam neh " haha nampak tk permainan dea dkt situ? Hee kejap aku upl tapi sikit jee laa kay? 

Kiteorg memang cenggini :D

eyka gemok :D

ramai orang kate kiteorg adik beradik -.-

kisha katek nani bantut :D

aku sekepale dgn dea :) *ketua*

dia cikgu paling sporting :D

wan antara budak gila dlm class aku :D

rakan gosip aku tiap hari dlm class :)

tengok muke dea :D

Dia sorang sahabat lelaki yg aku ade sejak form 2 :)


Haa nampak dekat atas tuh member aku semua kepale gila-2 wehhh. Haa aku sayang semua member aku dho tkde terkecuali pun. Sorry gmba sape tkde dkt dlm Fb tadi jangan kecik hati pulak kay? Naty aku masokkan lagi tauu. Haa walau ape pun thnks sbb buad aku happy even sekejap tadi semua :) Weehh aku sayang korang tauu. Hope friendship kite okay jee tknak gaduh-2 lagi. Meloveyouualll <3
29 June 2012 best moments
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr