+FOLLOW
Hmm..........
Sunday 10 June 201221:49 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> Malam neh 2 kali aku post -.- Hm suke hati aku lhaa kay blog aku kodd if tknak bace blah! Hm aku nak update pasal faa :') pasal dea lagi? Lu ape ade hal? Suke hati aku ahh nak update pasal dea tiap hari pun tk kacau life kau. Hm kay aku nak ckp yg dea skrg lain sangat.... Aku tk kenal sape faa skrg? Hm biy kenape awak berubah? Awak nak tahu tiap hari kite fikirkan awak? Kite risaukan keadaan awak? Hm nak dkt 10 bulan kite berkawan biy :'/ jyeahh tk dinafikan kite rindu awak yang dulu. Yang selalu happy dengan kite, yg selalu share masalah dengan kite. yang selalu menangis coll kite, yang selalu otp dgn kite :'( rinduu sangat k...... Rindu nak dengar awak mengadu masalah rindu nak dengar awak ketawe ikhlas. Hm awak nak tahu ape kite rase mase hang dengan? Nampak sangat perubahan awak tapi kite buad dang sbb tuhh peluang kite nak hang dgn awak. Hm kadang-2 kite terfikir awak dah happy tanpe kite dan awak dahh ade membe baru :') Biy sumpah kite tk halang awak nak membe dengan sape-2 kite bahagia tengok awak bahagia dgn dorang :') Sbb dorg yang selalu dengar story awak time awak down dorg yg ade dgn awak time awak down bukan kite :'/ Jyeahh kite jauh kite mintak maaf. Biy kite dah tk boleh tahan sebak dah skrg :'( Hm maken bnyk awak buad status org semua dah bahagia tanpe awak kite rase kecewe sangat sbb awak tk nampak kee kite dkt sini yang selalu tunggu awak sedar dari tidur selame neh? Hm yeaa kite jeles kadang-2 awak dgn dorang tapi kite bahagia tengok awak bahagia :'( Malam neh kite menangis sbb nak lepaskan segala rindu dkt awak. Nak buang seksa neh biy :'( hm kite pendam selame neh tapi kite mintak maaf sbb buad awak tahu kite tengah down cenggini. Yeahhh mybe lepas neh kite tkkan ckp lagi bnde neh kite tknak buad awak sdeh lagi :) Biy walau ape pun jangan lupekan kite kay? Saya nak awak yang dulu jee :') Just tkecre yourself okay sayang? Kite tahu awak boleh happy tanpe kite dan kite tahu tuhh :) Ehh jangan sdeh-2 lagi kay? Meloveyoumissoldofyou <3 Bye assalamualaikum.
Only god know how i feel right now.
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr