+FOLLOW
Wanna change, can i?
Sunday 24 June 201219:45 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Hee kay maghrib-2 update blog, tkpe kewajipan aku Allah aku dah laksanakan. Kay aku nak ckp yang sekarang aku dah mule nak berubah, bnyk petunjuk aku dapat melalui mimpi. Bnyk ilmu yang aku dapat daripada ustaz dan ustazah dan kawan-2 aku. Hm aku nak berubah bukan atas sbb pengaruh kawan atau ikut-ikutan trend tapi ikhlas dari hati dan hanya untuk Allah. Hm bile aku fikir balik bnyk sangat dosa aku buad dulu dan aku mengaku aku neh bukan baik mane dan nobody perfect right? 

Aku nak mulekan dari bawah sampai atas. Insyallah atas dorongan kawan-2, parents semua support aku. Hm aku nak lupekan segala masa lampau aku, aku nak buang semua kenangan-2  buruk aku. Aku dah nak stop bermusuh, aku dah nak stop bergaduh semua. Aku tknak sape-2 jadi musuh dan aku nak semua jadi kawan aku skrg :) Sedangkan Allah sering memaafkan hambanya neh pulak kite sesame manusia kan? Aku sedar dengan sifat ego selame neh ramai yang tersiksa :) 

Percayalah aku dah buang segala dendam aku :) Aku memaafkan semua yang pernah sakitkan hati aku. Aku nak tutup buka lame buka buku baru. Aku tahu bukan senang nak berubah tapi aku cuba sedaya upaya :) Aku akan berubah dari satu tahap ke satu tahap :) So jangan nak mengate aku sana sini kay? Korang tk tahu ape aku buad, janji aku dah ade niat nak berubah. Hm aku harap tkde orang yang nak membahaskan hal ini, aku harap semua orang boleh terima dengan REEN yang baru :) Insyallah :)

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr