+FOLLOW
Happy Two Months :'*
Monday 30 July 201214:20 // 0 Comments



Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Hee kay hari neh dah 10 hari kite berpuasa kan? Bersamaan dgn 2 bulan aku dgn dia :) Alhamdulillah Allah stil panjangkan jodoh kami dan aku beraharap jodoh aku dgn dia sampai ke akhir hayat insyallah :) Kay sekejap jee kan dah masuk 2 bulan? Aku rasa mcm hari tuh baru wish dia anni yang first hihi

Kay before anni smlm aku dah ckp dgn dia aku nak SS dgn dia then dia pun on, tgh teks tetibe dia tk rep. Kay memang aku target dia dah tidur nd rupanya betul. Aku kesiankan dia aku suro dia tidur tapi dia mcm degil. Hm sbb nak tutup kesedihan aku paksa nd buad mcm tkde pape yg berlaku sedangkan masa tuh air mata aku memang laju mengalir.

Aku igtkan mlm tadi memang tk dpt otp dgn dia then after aku wish anni dia teks yg buad aku tegerak hati nak otp dgn dia then masa dia agkt aku dah dpt syak something yg dia ......... k biar aku dgn dia jee tahu :') Sumpah aku terharu wehh <3 tk pernah-2 lelaki cenggitu dgn aku nd dia yg first buad aku sebak gila malam tadi :') Biy saya nak btw awak yg saya bahagia dgn awk. Start now no one can replace you :')

Biy otp dahh, teks dahh meet jee belum kan? :( bile nak meet? Saya rindu setengah mati <3 Hm saya teringin nak buka puasa dgn awk. Nk tenung wajah awk, nak pegang tgn awk, nak tngok mata awk <3 Tuhan jee tahu acane saya rindu dkt awak skrg. Biy jgn tinggalkan saya kay? Mohon sgt dkt awk. Saya sayang awak sangat-2 nd saya cinta awak <3 Sorry anni tkde present just boleh wish jee. Nk tngu present? One day i will give you just wait jee k? Hee biy iloveyou :'*
Only you in my heart now, nobody else. Happy anniversary 2 months <3
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr