+FOLLOW
Masalah -.-
Friday 13 July 201222:03 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? Hee kay dah lame kan aku tk update blog? Hee almaklumlah skrg neh dah kurang topic laa -.- hm lagi pun busy sikit dgn study cehhh bajet belajar jee kan? Hee kay aku nak ckp neh skrg neh kan bnyk sangat masalah berlaku antara member-2 aku, aku, dgan semua laa. Hari demi hari masalah makin timbul dan semakin bnyk. Dan bnyk sangat dkt kepala otak aku neh fikir semua -.-

Hm bile aku fikir sampai bile semua masalah neh nak setel. Satu-2 beb member aku gaduh sbb salah faham. Member-2 class aku bermasam muke sbb tk boleh nak buad gurau -.- member aku yg bertalam-2 lain ceritenya pulak? Hm makin hari makin bnyk masalah. Kalau aku bnyk bunyi mesti bnde neh tkkan setel kan? So skrg aku terpakse diam kan jee lagi pun aku dah janji dgn dia tknak gaduh-2 lagi >< so kene tunaikan janji aku.

Puasa dah nak dkt bulan Ramadhan semakin hampir. Lagi 8 hari jee nak puasa phewww rasa sekejap jee kan dah nak puasa balik? Aku rasa hari tuh baru habis raya tauu. Hee aku harap sangat semua masalah neh setel before ramadhan dan tkde lagi salah faham, bermasam muka bagai -.- Aminn insyallah.

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr