+FOLLOW
Nisfu sya'aban :)
Thursday 5 July 201213:12 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Hee okay hari neh semua sch aku duduk rumah tidur -.- haa bukan ape aku sakit laa wehh :'/ demam. Hm kepale aku sakit sangat kay? Badan aku bisa-2 ya allah tk tahu kenape mybe penat sangat kott. Hm kay malam tadi nisfu sya'aban kan? Haa buku lame tutup dan dihantar oleh malaikat ke atas dan buku baru diturunkan pulak. 

Haa aku fikir balek terlalu banyak dosa yang telah aku buat. Aku rasa sangat dan mungkin jugak petanda dari malam tadi smpai skrg hujan tk berhenti-2. Bnyk perintah Allah aku dah tinggalkan. Aku harap aku boleh bnyk buad kebaikan dlm buku baru neh. Insyallah. Aku nak mintak maaf dkt semua yang pernah aku buad salah. Sama ada aku sengaja atau tk sengaja. Mohon diampunkan :)
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr