+FOLLOW
Selamat menyambut bulan Ramadhan :)
Friday 20 July 201213:43 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys? Okay tk? Kay hari neh hari jumaat kan? Wahai kaum adam sudah kah anda menunaikan solat jumaat? Pergi dulu solat jumaat then baru boleh buad kerja lain. Hee kay aku nak cerite sikit neh. Esok dah hari sabtu kan? Hee 21.7.2012 jatuh pada hari sabtu ialah first ramadhan :)

Alhamdulillah Allah stil panjangkan umur aku sekeluarga untuk menyambut bulan ramadhan pada tahun neh, dapat laa aku sekeluarga berpuasa sama-2 dan insyallah kalau Allah panjang kan lagi umur kami semua dapatlah kami menyambut bulan syawal yg penuh mulia insyallah :) Hee kay aku mcm tk percaya esok dah nak puasa tau. Sumpah tk percaya rasa mcm mimpi jee T__T

Pejam celik pejam celik dah start sahur esok, dah start terawih malam neh, dah start beli makanan dkt bazar, dah start nak tunggu time buka :) Aku sangat rindukan time bulan ramadhan. Bulan ramadhan adalah bulan paling mulia. Aku harap aku dapat kumpulkan pahala sebanyak yg mungkin sepanjang puasa neh. Hee almaklumlah bulan ramadhan semua syaitan dah digari kan? Tapi bisikkannya tetap didengar oleh manusia.

Aku harap tahun neh aku dapat buka puasa dengan semua family aku, semua kawan-2 nd bf aku sendiri :) Hee first ramadhan aku dkt rumah mak sedara aku. Untungg laa kan :3 hee kay hope korang boleh puasa penuh kecuali perempuan atas sbb tertentu :) Naty raya jangan lupe dtg rumah tapi duit raya tkde sbb korg semua dah besar panjang. Hihi kay tuhh jee laa buad masa neh. Naty panjang umur kite jumpe lagi :) Assalamualaikum.
Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-mubarak
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr