+FOLLOW
Miss her so much .....
Friday 3 August 201213:19 // 0 Comments



Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Hee salam jumaat semua :) Hee kay today dah masok hari yg ke 13 kite berpuasa. Alhamdulillah sudah 10 hari aku berpuasa dan lagi 3 hari faheem faheem jee laa k? Hee kay tknak ckp bnyk, today aku nk story pasal budak yg ade dkt atas tuhh. Hee korg kenal tk? Tkpe mehh sini aku kenal kan lagi dia neh Nurziana Jamak :)

Hee dia neh twins aku dari dulu until now, aku still anggap dia twins aku smpai bile-2 :) Dah lama aku knl dia sejak tahun lepas lagi. Dulu if hang aku selalu hang dgn dia nd sys dayana :) But now ..... relation aku dgn dia dah renggang gilaa :( hm kiteorg dah tk pernah contact, dah tk pernah bertegur. Hm kadang-2 aku rasa sedih gila sbb dah tk rapat dgn dia mcm dulu :(

Hm tapi aku sedar penyebab semua neh berpunca dari aku jugak yg abaikan dia, nd aku tk salahkan dia, dia dah bahagia skrg dan dah ade tmpat mengadu selain aku. Even dia dah lupekan aku, aku nk dia tahu aku tk pernah lupekan dia nd aku selalu rindu kan dia, cuma aku tk pernah ckp dkt sesape aku hanye simpan dlm jee. Mybe kalau aku ckp aku rindu dia dia tk percaya kott. Aku dpt rasakan yg dia benci aku.

Bie, kite nk ckp kite rindu awak sesangat, rindu nak dngr semua story awak :( kite selalu stalker awak jee. Even awak tk tahu, kite tahu awak tgh sedih ke happy. Kite selalu doakan awak jumpe jugak jodoh awk one day :)  Bie kite nk awak tahu kite sayang awak nd sayang kite dkt awak tk pernah hapus. Last kite mntk maaf sbb pernah abaik awak dulu. Kite rindu nak peluk cium awak mcm dulu :'(
Iloveyouuu. Rindu nk dngr awak ecohhh :'D
|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr