+FOLLOW
Happy Four Months :*
Tuesday, 2 October 201213:28 // 0 Comments


Hi assalamualaikum semua :) Hee dah lame reen tk update blog kan? Sumpah berhabuk gilaaa -.- haa bukak jee teros terbersin-2. *tipu jee :P hee kay hari neh hari selase kan? Sch lain exam or sch, sch reen cuti hari neh :D hee so tkde kerja reen tka blogskins and update laa kan ape lagi? Hee kali neh reen nak update pasal anniversary reen dgn dia :) sorry kali neh post lambat sikit.

Hee okay biy Happy Anniversary 4 months 2 days sayang :) kali neh punye anni reen tkde dkt rumah, so malam tk boleh nak ss. So kiteorg terpakse teks jee laa tapi walau ape pun syukur dia masih ingat tarikh penting neh :) Dia wish dulu dari reen. Hee tapi reen sedih ahh jugak kan sbb biase malam anni kiteorg mesti ss tapi kali neh tk boleh, then esok nya nak pegy kedai topp tk boleh ><"

Biy saya hope kali neh hubungan kite tk semakin renggang, saya nak hubungan kite indah mcm dulu :) saya nak kite kekal sampai bile-2, boleh kan? Saya harap awak jangan pernah berubah, saya harap awak tk abaikan saya nanti, saya harap awak makin sabar dgn perangai saya yang banyak songeh neh, saya harap awak maafkan saya selame kite relation neh. Biy awak yang terindah dlm hidup saya, awak penting bagi saya skrg.

Awak, saya rindu awak sangat! rindu nak peluk awak mcm gambar dkt atas tuhh :( rindu nak letak kepale dkt bahu awak, rindu nak story semua benda dkt awak, rindu nak tengok mate awak, rindu nak dengar awak perasan, rindu nak cubit awak, rindu nak senyum dkt awak, rindu nak touching dgn awak, rindu segalanya tentang awak!

Biy awak tiada penggantinya, hilang awak same mcm separoh nyawa saya melayang. Pejam celik dah 4 months kan? Kejap jee, lepas neh masing-2 dahh busy dengan exam nd kerja. Saya takut kite tk boleh sambut anniversary jee nanti :/ tapi tkpe saya akan cari masa untuk luangkan masa untuk sambut kay sayang? Biy saya rindu awak, saya sayang awak, and the most ingat benda neh saya CINTA awak sampai mati :)
Happy Anniversary For 4 months Aidil <3 




|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr