+FOLLOW
Akak , forgive me ?
Tuesday 14 February 201217:12 // 0 Comments


Assalamualaikum , Heyy stalker :> how are you guys toay ? okayy tk ? heee kay jum dengar story aku . Haa nampak awek cunnn dekat atas tuhh . Sape dea ? kayy Fb search Chinta Eina hmm dea kakak angkat aku jugak lhaa . kay kenape aku nak cerite pasal dea ? korang tengok neh .

Tekan gamba tuhh if tk nampak , kayy bace bnde neh aku start menanges . Kak , aku mintak maaf aku bnyk sakedkan hati kau sejak kebelakangan neh , kak aku bukan dahh lain cume skrg aku dahh jarang nak hang then hari tuhh aku hang aku cakap dengan kau , tapi kau marah aku . Hmm tkpe aku faham kau . Kak aku sayang kau same jee acane aku sayang semua kakak-2 aku :'/ kau rindu kite mcm dulu ? Jyeaahhh same lhaa aku , aku rindu nak lepak dengan kau dekat jeti :* nak karoke dengan kau . Dengar cerite pasal kau . Tapi aku rase kau dahh benci aku :'< kau dahh tk sayang aku :'< kau dahh lupekan aku :'< sebab ape aku fikir acane sebab aku skrg dahh renggang gelaa dengan kau :'/ hmm kak sumpah aku rinduu kau , kau nak tahu kadang-2 aku cakap dengan mak aku tauu . Mak aku cakap sabar jee lhaa mybee kau tengah marah one day korang berbaik lhaa . Aku dengar cakap mak aku , tiap hari aku doa kak kite berbaik mcm dulu . Sumpah aku tk pernah nak abaikan kau kak :'< aku selalu ingat kau . Hmm kak maafkan semua kesalahan aku , mybee kau anggap aku dahh lain jyeahhh aku lain siked skrg . Hidup aku dahh tk mcm dulu . Kak aku tunggu kau contact aku tauu :'> aku percaya Tuhan aku baikkan kite balek :'> 
Fatinah Bt Jasnedi iloveyouuuuuuuuuuuu , imissyouuuuuuuuuuu :'< muahhhh

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr