+FOLLOW
Fobiaaaaaaaaaaaaa -.-
Thursday 23 February 201221:54 // 0 Comments


Assalamualaikum, Heyy stalker :> How are you guys today? Okayy tk? Hee sorry lerr aku dahh lame tk update blog, tkde mase lewwww :3 Hewww hewww nasib baik blog aku tk berhabuk lagi :P Kayy kayy stop! Kenape dengan aku kali neh? Heee nak tahu satu cerite tk? Tadi aku kene kejar dengan anjeng -.- Bullshit itu anjeng buad bale hari neh, Nak tahu acane anjeng tuhh? Macam yang dekat atas neh lhaa bulu dea muke dea -.- Tapi yang dekat atas neh omel :> Yang sial kejar aku tuhh tk omel punn. Kay aku tengah jalan dekat bawah block membe aku nak pegy block dea then dari jauh dea lari dekat tempat aku dea kejar aku dengan membe aku. Phewwwww aku dahh cuak yang membe aku terus pecut, yall aku kene tinggal. Aku ape lagi laru nd loncat mcm Jackie Chan tuhh. Phewwwwwww beria tk? Haha peduli ape aku tk senakkan perot kau jahhhhhh -___- then aku ingat lepas rupanya aku terjatuh huaaaa buad malu dengan bebudak dekat taman -.- Membe aku pegy tinggalkan aku, aku ingat aku nak kene giget aku tk larat nak bangun then pandang belakang dea patah balek. Aku punya mengucap ya allah haihh. Then aku mengadu dekat someone atetet caring bhaai dea ^^ Heww heww then membe aku gelakkan dea, kay tangan nd kaki berdarah luke. Hmm badan aku menggigil. Then sampai skrg saked pinggang, Tengkok, badan. Kay besttttt :'> Sumpah aku fobia dengan anjeng start tadi :'< Semua coll aku beriyee then aku cerite semua berdekah. Haha thnks sape yang coll care pasal aku, Terharu yawwwwww :'> Ehh sorry haa aku memang kecoh siked >.< haha
Sekarang aku takud anjing :'< Aku benci anjing :/


|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr