+FOLLOW
I made mistake again .
Tuesday 7 February 201217:44 // 0 Comments


Assalamualaikum , Heyy stalker :> how are you guys today ? okayy tk ? hee kay hari neh aku ade story siked  . hmm sorry lhaa semua entry aku paan semacam :'/ if tk suka bace can click (x) dekat new tab tuhh okay ? hmm kay kenape ? pade 6 Feb aku buad kesalahan lagi . kenape ? hmm ade salah faham siked yang mungkin besar kodd antare aku dengan dea . hmm kay act mase tuhh aku tengah saked . sebelum tuhh malam aku kurang sehad muntah-2 sampai tk tidur malam , tidur ayam jee . Kayy aku ingatkan dea ade crdt then mase aku teks dea tengah off hp . hmm sumpah tkde niat lain aku tunggu dea coll aku . hmm one day tuhh aku tidur ayam jugak . tk larat nak bangun hmm then tibe-2 ptg tuhh dea coll . kay happy gelaaa cepat jee aku angkat hmm then dea cakap " terima kasih " aku dahh mule pelik then boleh pulak gaduh . haihh aku lemah semangat hmm dalam bnyk-2 perkare bnde yang aku tk suka ialah bergaduh dengan dea :'< nak tahu sebab ape ? aku dengan dea jauh , then jumpe punn jarang if boleh aku nak sentiase contact dengan dea , tapi bnyk halangan berlaku atas perhubungan ini . hmm bie saya mintak maaf dengan awak , saya tk pernah nak abaikan awak . hmm awak cakap awak patah hati dengan saya kan kali neh ? yesss i'm stupid because broke your heart :'< but please forgive me , give me a chance to pure you heart :'< i really miss you dear :'> sampai bile nak cenggini ? bie semalaman saya tunggu awak coll ? saya tunggu time-2 awak kacau saya pagi-2 buta but tkde punn :'< say try coll awak tk dapat dari mlm tadi :'< bie jangan pegy jauh dari saya . saya nak awak selalu dengan saya , saya tknak relay kite cenggini . sumpah bie saked . saya tahu awak bnyk sabar dengan saya kan ? saya hargai segala pengorbanan awak selame neh :'> bie lagi 5 hari anni kite , saya nak relay kite neh kekal . nak sambut anni kite neh :'< bie i miss your smile , i miss your voice . i miss your dimple . i miss all about you :'< i want you to come back from my life like first we relay <3 i wish you contact me nd you said to me you love me <3
 Iloveyoufuckindamnmuch MNF <3

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr