+FOLLOW
Today and Yesterday ^^v
Sunday 12 February 201218:21 // 0 Comments


Assalamualaikum , Heyy stalker :> how are you guys today ? okay tk ? haaaa if okay jum dengar story aku . hee frst tengok title aku . why ? kay act semalam aku hang tauu then aku overnight kebetulan 12.2.2012 anniversary aku yang kee 6 dengan ahseng kyo <3 wahhhhhh okay start story semalam hang kan aku mcm org tk betul siked . mana tknya sampai-2 jee teros kene bahan eyh dengan ahseng :/ sape tk bengang terus jadi blur eyh ? shit ! hihi sebab ape ? rambut aku lhaa mcm taik kodd semalam >< teros spoil mood aku hang jee . then tunggu kak jia dekat RHB sorang-2 . kene kann ? lambat gelaaa kayy gwaa menyirap pakkal sayang nd rinduuuu :') muehehe then dahh ade kak jia memang setan aku dahh masok badan ketawe terbahak-2 memang harus lhaa ^^ cume ade berite dari dea hmm dea jadi nak pindah KL naty :'( lalalala sdeh nasib baik aku hang . hmm then lepak dekat hardrock perangai dahh mcm ape kan then untung lhaa aku kene tinggal dengan pakwe aku :/ aku dengan akak jee lhaa . then malam kiteorg lepak seget kay yang tuhh memang dahh mcm org gelaa lhaa . mcm-2 berlaku sampai ade yang nanges-2 . hihi sabar kay sayang OA :'> then aku lepak dekat plaza seni tengok pemandangan indah bangunan CS petak tuhh haha tk boleh blah ! lepak dengan ahseng nd ahchai dengar story dorg lahaaaaai ketawe jee lhaa . mlm tuhh pakwe aku nak masuk club hmm aku nak halang tapi naty takud dea marah pulak aku terpakse lepaskan dea hmm sepanjang dea pegy tuhh aku sdeh kodd hmm risau pasal dea nasib baik aku overnight aku lepak dengan kak hajar , abang nonok , adek aryda bebudak neh semua . pffftttttttt aku ketawe semua dengan abang-2 membe-2 aku tapi aku tk tahu punn same name dorg >< kayy tepat pukul 12:00 a.m anni aku dengan dea ^^v hmm dea seronok dekat club sedangkan aku ? lepak dengan membe-2 . kayy aku mengaku perangai aku mcm setan ketawe mcm kene hasot . abang nonok tanye soalan aku yang bukan-2 . jawapan semua mcm taikk ! haha ehh aku ade namse panggilan lagi tau ^^ nak tahu ape ? TISU -.- sedap tk ? muahaha bukan aku sorang tau . si hamizan name dea TISU 2 ^^ hee ehh nak tahu satu bnde ? bau kasut tisu 2 busuk haha okay dalam pukul 3 lbeh ahseng balek dari club tengok dea dari jauh aku dahh mcm nak nanges . boleh kan dea cakap dea tk kenal aku ? pakkal dea dalam 50-50 huhhhh then kiteorg lepak lagi dekat plaza seni ade bebudak fixie semua . yang dorang semua terbongkang dekat situ kelakar beb last-2 aku yang nak pengsan pening kepale dahh mcm orang gelaaa tk lame kak hajar ajak balek . kay aku berat hati tau nak tinggalkan pakwe aku :'< terpakse lagi aku jalan balek dahh mcm orang mabuk mamai boleh pulak balek tuhh si tisu 2 tengking aku gurau-2 kan melilir air mate aku :'< bas kangkar punn dahh sampai ape lagi balek lhaa hihi dalam bas semua dahh tidur almaklumlah mcm bas tuhh bapak dorg punya ^^v balek pintu gate semua kunci call abang aku bertahun baru nak angkat kan ? masok rumah mandi kemas rumah tidur kay syooookkkkkkk xD but ade satu bnde dalam ketawe aku , aku still teringatkan wafa dea ade masalah dengan boyfiee dea . hmm senyuman aku menyembunyikan 1001 kesedihan dan cerite .
Aku tkkan lupe saat neh , heyy meloveyouuuuu all 

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr