+FOLLOW
Happy Birthday kak :*
Friday 23 March 201223:40 // 0 Comments


Assalamualaikum. Heyy stalker :> How are you guys today? Okay tk? hari neh 2 kali dalam sehari aku update blog kan? Heww heww neh penting jugak mesti update. Ehh ehh kejap lagi ade birthday girl lhaa ^^v Birthday sape? Birthday awek yang dekat atas tuhh lhaa :> Kay name dea Dania Denera. Hee dea akak angkat aku lhaa aku mane ade kakak kandung. Hee dea neh baik dengan aku tau :> Selalu tolong aku hm thnks kak. Ehh kak ade kan nyanyi neh untuk akak kay jangan tutup telinge pulak tau? Ehemm testingg testinggg hee Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to you kak min, happy birthday to you ^^v haa sedap kan suare adek? Perasan kejap muehehe kak happy birthday yang ke 20 #Jap adek lupe 20 kee 21? halal lhaa eyh :P hee dah besarkan akak? Adek neh jee ntah bile nak besar-2 haha akak kek dengan present tkde ahh sorry lain kali okay? Esok if adek hang nak adek bawak ape? Sekampit tepung boleh tk? Hihi gurauu kak :> Kay hope akak panjang umur murah rezeki, sehad selalu nd bahagia selalu :> Tabah dengan segala dugaan yang datang tau, adek tahu akak kuat kay sayangg? Last word adek sayangg akak sangat-2 tauu. Jangan tinggalkan adek kay? Iloveyousomuch <3

Wish sebelum pukul 12 xD Happy becoming birthday :*

|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr