+FOLLOW
Hyeeeeeeeeeee (Y)
Friday 9 March 201220:49 // 0 Comments




Assalamualaikum, Heyy stalker :> how are you guys today? Okayy tk? Hee dahh lame kan aku tk update blog? Hee internet aku ajak berbulan madu selame seminggu neh xD kayy dahh berhabuk bloggie aku neh. *tutup hidung kejap :P Lahaaaaai gediknya. Haha kay act kan aku baru habis exam tau :> Haha func habis exam kali neh tiru buku semua subjek -.- ape nak jadi punn tk tahu lhaa. Bile dahh duduk dengan adek aku jyeahh setan punn keluar xD hmm hasilnya jengg jengg jengg aku pasrah nd aku anggap aku tk jawab exam. Kay chill study hard xD kay act kan skrg class aku dahh tk mcm dulu -.- ade perang dunia yang kee 3 kodd. Sedih ahh dahh tk cerie mcm dulu. Hmm maseng-2 nak bermasam muke masalahnya dari keegoaan maseng-2 hope one day bebudak neh semua kembali berbaik mcm dulu >.< kay ade sorang budak neh mengaku depan-2 dea suke aku. Lahaaai bengangnya aku tapi kan aku tk tahu kenape ramai budak aku suke dea :3 heww heww chill okay aku tkkan amek dea heee kepade adek aku, one day aku tolong kau dengan dea xD sorry bukan ape hati aku still tk terbukak untuk sape-2 kite membe jee okay? Hmm malam tadi aku mimpi dea xD tralalala sedih gelaaaa aku mimpi aku coll dea aku dengar suare dea tapi dea cakap jangan ganggu dea lagi >.< hm aku rinduu dea then bangun tadi tengok membe aku teks kenn suro dtg sch haihh spoil ape lagi bangun laju jee air mate neh xD ahaaaaai naseb badan nak teks tapi tk boleh :3 kay abaikan jee shhhhhhh ehhh aku rinduu wafa ahhhhh :< ape dea buad skrg ekk? mesti tengah nanges nak coll dea crdt tkde -.- kesian dea biee chill sayangg :> kite always dengan awak. Hmm last capital 'S' sorry sebab tk angkat coll tk rep teks semua. Just nak cakap stop kacau saya, hati saya memang dahh tk boleh nak terbukak untuk lelaki. Better awak cari yang lain, saya yakin ramai lagi yang baik dari saya, percayalah :> buang mase awak tiap hari contact tapi saya tetap tk boleh terima awak. Sorrry again.


|



Credits
Thanks to all(:
Layout edit by : Coco Chanel
Original basecode by : Munirah Mohd Rizal
Icons from : [7th Disorder!] and Kawaii Box
Software : Gimp 2.6
Image from : We♥it and Tumblr